Sunday, August 21, 2011

Dacă nu ați făcut-o deja...


foto source via google image search
... vă sfătuim să o faceți acum!

Cei de la ambulanță solicită următoarele!

Constatat este faptul că în accidentele de trafic cei mai mulți dintre răniți au telefoane mobile la ei. Însa în cazul răniților cu care nu se mai poate comunica, nu se știe care din lista lungă de numere trebuie apelat pentru a contacta apropiații lor.

Asistenții și medicii de ambulanță sugerează ca datele persoanelor de contact în caz de urgență să fie însemnate de toată lumea în același fel. Însemnul recunoscut pe plan internațional este:

ICE (= In Case of Emergency = " în caz de urgenţă ")

Sub această însemnare trebuie specificat numărul de telefon a acelei persoane care, în caz de urgență/necesitate poate fi apelată de către poliție, ambulanță, pompieri.

În caz că doriți să specificați mai mult de o astfel de persoană se procedează în felul următor: ICE1, ICE2, ICE3, etc.

Este ușor de efectuat, nu costă nimic și în caz de urgență poate fi un mare ajutor! Trimite și prietenilor tăi aceast anunț ca să se răspândească cât mai mult posibil.
Călătorii fără accidente! Viața are prioritate!

articol preluat de pe XCBikers (cu adăugare de diacritice și corectări)

Nu m-am lăsat în baza celor citite pe site-ul amintit, ci am cercetat mai amănunțit. Ideea e mai veche și câțiva oameni chiar știu de ea. Din păcate nu este promovată, așa cum, de exemplu, a fost promovat 112-ul.

Treaba e simplă: să prefixezi numele contactului cu ICE. de exemplu „ICE - Radu” sau „ICE_Radu” sau „ICE Radu”. Eu aș merge mai departe și aș spune să puneți  construcția „aa ICE Radu”, astfel apare primul în agenda telefonului.

Acum, lucrurile devin mai complicate pentru telefoanele cu Android, de exemplu, asta dacă folosiți sincronizarea cu agenda de contacte din online. Ar fi cam ciudat să vezi ICE în fața numelui respectiv și pe mail, și prin tag-uri sau mai știu eu pe unde apare.... Dar telefoanele astea șmechere de care zic au anumite opțiuni de urgență. cu mesaje de întâmpinare gen ”în caz de urgență sunați la:

Părerea mea e că e o idee bună și în cazul în care găsești un telefon...așa știi pe cine să suni pentru a anunța.

Nu știu ce decideți voi, dar eu îmi voi face și un ICE în telefon...just in case (of emergency)
de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. Foarte tare chestia asta. Habar n-aveam de "trucul" ăsta, care poate fi foarte util în unele situaţii.

    ReplyDelete
  2. m-am gândit că multă lume nu îl cunoaște...nici eu nu știam până azi, dar am întâlnit chestia pe care am scris-o la final: am găsit un telefon. și nu știam pe cine din agendă să sun :)

    ReplyDelete
  3. asta mi-a adus aminte de gluma aia... cum zice o moldoveanca in engleza la "gheata ceai picior"?

    ReplyDelete
  4. ce aveți cu moldovenii :D

    O moldoveancă spune în engleză la fel ca o olteancă...că doar e engleză, se aude la fel...

    dar știam poanta ... :)

    Bine ai revenit Pato.

    ReplyDelete
  5. Am mai auzit si eu de asta dar pana acum n-am facut nimic. Azi insa promit sa-mi salvez macar un numar asa...

    Chiar e util...Sper sa ajunga informatiile catre cat mai multe persoane...

    ReplyDelete
  6. istifut =)
    Eu am 3 ICE in telefon, chiar e folositoare treaba pentru ca nu poti sa sti cand da necazu' peste tine...

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...