Wednesday, August 24, 2011

La drum...

urmează să merg la Iași, să ajut un bun prieten cu niște treburi, o mică renovare de casă și posibil zidirea alteia.... Și fiindcă nu am mai pedalat de mult am decis să plec pe bicicletă. Din cele trei biciclete doar una e întreagă momentan și cu ea voi pleca, chiar dacă nu e cea mai bună

Sper să fie totul ok și să ajung în Iași în timp util (adică vreo 5 ore sau așa ceva...) Deși merge cam încet bicicleta asta și e posibil să dureze mai mult, sper să ajung înainte de întâlnirea HPM de diseară..

Cam asta e...am plecat! Ne auzim când mă întorc fiindcă nu iau laptopul cu mine (nu am spațiu fiindcă bicicleta asta nu e echipată de drum lung și nu a fost folosită niciodată astfel)...

pe mai târziu!
de la mine, 
numa' bine

2 comments:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...