Saturday, August 06, 2011

noua bicicleta

Azi am făcut mica inițiere a noii mele biciclete.
 Aceasta este noua mea cursieră, dăruită acum două săptămâni de Adi. Abia acum am pus-o pe picioare și am făcut o mică tură prin oraș, până la Mircea și înapoi. De aceea am spus mica inițiere, deoarece adevărata inițiere va fi prima excursie parcursă cu ea. Nu e 100% gata pentru drum lung încă, și cum spun unii, nu e deloc recomandată pentru cicloturism, dar pentru oraș e bună.

Înainte de o excursie, trebuie să caut cauciucuri noi, căci cel de la roata din față e agățat și mă tem să nu cedeze de tot, sau să fac pană.

Mulțumesc Adi! Abia aștept să plec la drum... :D
de la mine, 
numa' bine

9 comments:

  1. mie nu-mi plac deloc coarnele alea intoarse asa... mi se pare incomod

    ReplyDelete
  2. bine ai venit pe aici, bogdan!

    alea sunt unul din farmecele cursierelor...poti sa iti adaptezi diferit poziția, astfel funcție de teren și viteză...și de asemenea sunt mult mai mici decât la un MTB...adică bicicleta e mai îngustă per total :) ..se strecoară mai ușor

    ReplyDelete
  3. Hehe, s-o stăpâneşti sănătos şi să te bucuri de ea;))

    ReplyDelete
  4. Mulțumesc Annitu :) Bine ai venit pe aici!

    ReplyDelete
  5. Hop si eu pe blogul tu :d
    Hai ca arata bine cursiera! S-o stapanesti sanatos si la cat mai multe curse :) Asteptam poze cu tine si bicicleta pe coclauri :)

    ReplyDelete
  6. Bine ai venit Kiity4u.

    Și eu abia aștept sa plec la drum lung cu ea.

    Asa cum scrie deasupra formularului de comentarii, nu public reclamele, mai ales spre site-uri ca cel din link-ul original, de aceea l-am scos și am lăsat numele simplu. Sper ca înțelegi!

    Mulțumesc

    ReplyDelete
  7. E destul de rezistenta si de anduranta. Ideea e sa ai un drum cat mai finisat, evita orice piatra sau zgaltaituri, ca ai sanse mari sa-ti sara cauciucul de pe roata:)

    ReplyDelete
  8. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine cazaturi si accidentari!

    ReplyDelete
  9. Bine ai venit Sorin, mulțumesc pentru urări.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...