Tuesday, September 15, 2009

în aşteptare...

având în vedere că acuş începe noul an universitar (Dana, am zis universitar de data asta, nu şcolar, da? să fie clar :P )..cum ziceam având în vedere că începe fuckultatea şi că graficul financiar nu prezintă nici o creştere liniară, proiectul cu raduclapa.com a fost tăiat de la rădăcină şi pus într-un ghiveci, pentru altă perioadă, mai însorită. Chiar şi aşa, voi petrece timp studiind tot codul acestui blog până reuşesc să îi dau de capăt şi până reuşesc să îl modelez funcţie de nevoile mele. Nu va fi pagina la care visez, dar va fi ceva care să îmi permită să încep campaniile propuse. Şi nah, cine ştie....într-un viitor apropiat poate  voi avansa.


Din cauză că am făcut şi fac lucruri gratis, am fost luat de prost uneori şi mi s-a cam acrit.
Nu zic, încă îmi place să ajut şi să fac treabă pe degeaba, mai ales pentru unele persoane. Pentru cele apropiate, care au făcut şi ele o grămadă de lucruri pentru mine, cărora oricât de mult aş da tot mă simt dator. Dar sunt mulţi care nu mai dau nici bună ziua. Se văd cu caii în căruţă şi nu le mai pasă de nimic.

Dar mă rog, fiecare doarme după cum şi-a făcut patul ....(câte provebe am în mine azi)

Şi cum ziceam, voi încerca să fac din blog ceea ce plănuiam pentru propriul site. Aş fi făcut site-ul pe un host gratuit, dar am citit nişte forumuri şi se pare că e vrăjeală...îs hoţi ăştia cu free hosting, şi aşa mi s-a anulat acel gând.

Nu veţi vedea schimbări majore decât atunci când voi reuşi să dau de capăt template-ului şi să îl refac după ideea mea, până atunci, mici chestii tot se vor schimba. Şi având în vedere că anul care începe şi anii ce urmează trebuie să fie "şcoala" pe primul loc, nu promit că voi reuşi foarte rapid să fac toate schimbările...dar, vorba aia "dă Doamne, şi va fi primit" (asta am născocit-o acum....habar nu am dacă e un text biblic sau ceva de genul..să avem pardon)

later UPDATE: apropo de facultate, dacă îmi pică vreun curs de psihologie, mă înscriu....că mi-ar plăcea să fiu psiholog ...oarecum :) ..cine ştie cunoaşte (că am mai scris într-un post mai vechi de pe vechiul blog)

even a later UPDATE: de ce nu mi-am ales şi eu o platformă de blogging mai uşor de modificat. Dar chiar şi aşa, nu e chiar mare brânză ..deja am scos nişte chestii care mă enervau :D ...incă puţin şi reuşesc să fac măcar să semene cu ce vreau.
de la mine
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...