Friday, December 07, 2012

Noul YouTube

source
Nu am mai avut răbdare să fac un articol care să respecte tiparele cu care v-am obișnuit, pentru că sunt prea obosit și prea ocupat cu alte lucruri, dar voiam musai să vă anunț despre noile modificări de pe YouTube.

Dacă intrați acum veți vedea o nouă față.. practic, de când cu Google+, totul s-a schimbat, toate produsele google seamănă puțin între ele, ceea ce e foarte bine.

Coincidența a fost că schimbarea s-a produs în noaptea asta (dimineața asta) în timp ce navigam site-ul. Mi s-a părut că m-am lovit de o eroare de afișare, dar n-am stat prea mult pe gânduri ci mi-am văzut de treabă. Am schimbat fereastra și am lăsat muzica să cânte.. abia când am revenit cu ochii pe acolo am constatat minunăția :). 

Nu știu părerea voastră, dar mie-mi place foarte mult! Iar modul cum arată acum un playlist mi se pare genial! Aș fi făcut un review al site-ului dacă nu eram atât de obosit.

Așa, mai degrabă vă las pe voi să descoperiți noutățile!

2 comments:

  1. Si nu este vorba doar de schimbarile de pe youtube. SoundCloud au implementat si ei un design nou, iar google e in continua schimbare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut. Despre SoundCloud nu știu fiindcă nu prea îl folosesc (dacă am intrat de 2 ori pe site) iar google știu că e în schimbare continuă, dar parcă nu-s așa vizibile ca ceea ce s-a întâmplat cu YouTube în acea seară de 7 decembrie, de acord?

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...