Monday, December 03, 2012

Cum să... împachetezi un cadou (video)

Dragii mei, cu o săptămână în urmă am făcut două scurte tutoriale despre împachetarea cadourilor. Am avut probleme cu partea audio așa că am montat doar video mut.

Azi, ca să nu vă plictisesc, am pus și o coloană sonoră (furnizată de YouTube) așa că vă prezint două variante de a ambala o cutie de cadouri. Două variante pentru că sunt două tipuri de cutii.

Ambele sunt făcute pentru campania ShoeBox, dar, odată învățat, principiul se poate aplica oricărui cadou pe care îl veți face.





Sper să vă fie de folos. Chiar dacă pentru unii poate părea ceva banal, știu sigur că sunt mulți care nu știu cum să împacheteze o cutie. Pentru alte tutoriale, alte modele sau orice nebunie vă trece prin cap, aștept propuneri.

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...