Tuesday, July 24, 2012

Câștigător la Vlog IT este...


După cum probabil ați aflat deja, deși nu am scris despre asta pe blog, am participat la un concurs online ce presupunea realizarea unui clip video, un Video Review al unui gadget. Ideea mea a fost să fac un review al camerei EOS 1100D, un review special într-un loc special.

Am vrut un cadru natural, dar în fața blocului sunt numai betoane; nici parcul nu mă încântă deși e modernizat.. am vrut ceva mai original așa că am plecat pe Rarău, o locație nu tocmai lângă casa mea :D


Vedeți mai jos un filmuleț cu secvențe de la filmări (stânga) și review-ul propriu-zis (în dreapta)


Pot spune că la filmulețele astea am muncit mai mult decât la oricare, inclusiv drumul până acolo și stresul că nu reușesc să termin filmările, că mă prinde ploaia sau noaptea în vârf de munte, dar mai ales montajul și toată munca de după filmări. Cu toate acestea a fost destul de distractiv.

În momentul înscrierii chiar consideram că am șanse să câștig, dar de atunci și până la final, în decurs de 5 zile, au mai apărut 21 de înscriși, și șansele mi s-au diminuat considerabil. Urma ca verdictul să se dea după data de 26 iulie și eram tare panicat fiindcă în acea perioadă sunt plecat, nu voi avea acces la internet și nu voi putea fi la curent cu tot ce se întâmplă.

Oricum, nici acum nu sunt la curent cu lumea online, fiindcă netul ăsta de pe stick-ul surorii mele e un privilegiu rar, o dată pe zi, timp de câteva ore, și merge foarte greu, așa că mai mult decât verificat mail și scris pe blog nu pot să fac nimic. Nici măcar nu am văzut filmulețele care s-au înscris după mine decât scurte secvențe din câteva. În fine, poate vin vremuri mai bune, și voi avea și eu un net mai zdravăn, că în reader nici nu am aruncat vreun ochi.. mă voi speria când bag de seamă câte articole ați scris :P 


Dar despre altceva voiam să vă vorbesc. Azi am intrat pe net să verific mailul, ca de obicei, și am verificat și site-ul concursului, așa din obișnuință. Acolo SURPRIZĂ: deși trebuia să fie pe 26 anunțarea, se pare că azi s-a publicat numele câștigătorului, și aceste este.... (drumroll)... altcineva!


Da, e o zi tristă, e o veste dureroasă și vreau să cred că de vină e dicția mea groaznică și viteza de vorbire.. sau mai bine zis partea audio a review-ului meu... Sunt foarte dezamăgit și știam că așa voi fi, fiindcă am depus un efort destul de mare pentru concursul ăsta.... sunt trist, da :(


Deci, dragilor, se pare că n-am avut noroc, nu am câștigat tableta, nu voi avea internet mobil prea curând și deci nici live-blogging din drumeții, așa cum visam. E o zi tristă, mai ales că diseară plec într-o astfel de excursie... e o veste pe care aș fi preferat să o aflu peste câteva zile, nu acum! De ce nu au respectat termenul?? (bineînțeles că dacă aș fi câștigat ar fi fost o veste bestială și nu m-ar fi deranjat că a venit mai devreme cu două zile...)


Mulțumesc tuturor celor care m-au susținut și au avut un cuvânt de zis legat de clipul meu, fie laude sau critici, eu vă mulțumesc! Poate data viitoare dă peste mine căruța cu noroc...



de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...