Thursday, May 03, 2007

Despre mine

  • iubesc muzica, ascult aproape tot timpul..De aceea:

    • îmi plac multe instrumente muzicale, deşi nu sunt as la niciunul;
    • îmi plac microfoanele, efectele luminoase, mixerele, amplificatoarele... şi tot ce înseamnă echipamente audio;


  • îmi place să mă plimb.... 
    • îmi place să merg cu rolele şi cu bicicleta 
    • îmi place alpinismul 
    • îmi plac excursiile, şi în general orice ieşire în aer liber
  • îmi plac stelele, deseori ies noaptea să le urmăresc şi am deasupra patului lipită pe tavan o hartă a constelaţiilor
  • îmi place foarte mult fotografia....să fac şi să editez poze
  • îmi place şi să filmez...şi să fac filmuleţe....
  • îmi plac florile de primăvară îmi place zăpada iarna, îmi place căldura vara, îmi place starea de toamnă
  • nu fumez şi nu beau alcool sau cafea....De Ce? pentru că NU VREAU! Nu eşti mulţumit de răspunsul ăsta, problema ta! 
  • îmi place să merg la concerte sau la adunări de acelaşi gen şi să mă distrez
  • sunt o persoană activă şi de cele mai multe ori plină de energie 
  • îmi place să fac lucruri nebuneşti şi să fiu unic 
  • îmi place să fiu de ajutor şi de cele mai multe ori nu o fac pentru a primi ceva în schimb (deşi voi nu credeţi asta). Dar numai celor care merită. Sunt persoane pentru care nu aş ridica nici un pai...decăt să mă plătească substanţial şi sunt persoane pentru care nu aş ridica o pană, chiar de m-ar plăti. 
  • doar uneori îmi place să fiu în centrul atenţiei ( binenţeles în mod pozitiv :P ) 
  • îmi place mai mult să fac un cadou decât să îl primesc (şi aici s-ar putea să vă îndoiţi....dar dacă nu vă rupeţi tot e bine) dar aici e mai delicată treaba...îmi place să fac un cadou doar dacă ştiu că persoana care îl primeşte se va bucura de el. Nu pot face cadouri oricând...am nevoie de o ocazie şi de o idee, şi uneori mai rămân şi eu fără idei, şi pur şi simplu nu se poate :P
  • îmi place să IUBESC şi îmi place să fiu IUBIT!!!

    No comments:

    Post a Comment

    Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

    Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

    Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...