Sunday, May 13, 2007

Cu gândul la plimbare

Hoinăream pe stradă ascultând muzică liniştitoare şi cu gândul dus departe când deodată mireasma parfumului tău mă înconjoară. Mă opresc brusc şi cu imaginea ta în gând  mă întorc din drum ....dar în urma mea nu era decât o mulţime de oameni agitată şi ameţitoare care înainta spre destinaţii necunoscute.... nici urmă de tine.

În stânga şi în dreapta, pretutindeni împrejurul meu, recunosc aceeaşi agitaţie a omului grăbit; doar eu stau în acelaşi loc, ascultând muzică liniştitoare, îmbătat de parfumul tău şi cu gândul la tine...

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...