Sunday, June 12, 2011

e oficial...o zi de c&!@*$

da,am un car de draci momentan....de învățat nu am învățat nimic, s-a dus degeaba toată ziua, boii de lângă mine ascultă muzica la maxim cu geamul și ușa deschise, calculatorul e varză, hdd-urile au cedat...of câți bani aruncați de pomană.

Cred că sunt blestemat....voiam și eu un hdd extern pentru laptop....și mi-am făcut unul.....cumpărat hdd, și rack ....și a cedat rackul...la garanție nu au făcut nimic așa că am cumpărat altul, de trei ori mai scump ca să fiu sigur că mă ține....azi nu mai merge harddisk-ul.....azi, după ce copiasem tot pe el...aseară a luat o trântă la podea...tocmai când fusesem așa grijuliu cu el....și nu a căzut toată ziua când era pus în toc. Nu! a căzut fix după ce l-am scos din toc.....da, superb....și ieri mergea...copiasem tot pe el....și acum am rămas cu buza umflată.

Mi-am luat laptop și am aruncat destul de mulți bani în el cu gândul că îmi iau ceva bun...pe naiba! îmi face și ăsta o mie de draci....mai nou nici safe mode nu vrea! i-aș schimba windows, da e prea mare bătaia de cap că abia am reușit să pun totul la punct pe el...și nici nu am cele necesare fiindcă sunt pe hard-ul care nu mai merge.....

care m-ați blestemat fraților în halul ăsta, să nu mă pot bucura și eu de nenorocita asta de tehnologie. Ah, și ce mă oftică boul ăsta cu manelele lui...lua-i-ar foc boxele și părul din cap! Colegul a plecat acasă că nu putea să învețe pe gălăgia asta...bravo lui, da eu stau cam departe și nu am mașină...lui îi convine!

așa nervos nu am mai fost...de duminica trecută când am aflat că ăștia de la ligă au organizat escalada pe cămin....nesimțiți, se laudă cu afișele lor și fac campanie la preaminunatul olimpix, cu mențiunea „pentru înscrieri veniți la sediu” și îi doare fix în cot... Pe afiș erau mai multe sporturi dar când am fost să ne înscriem, de fapt doar fotbal și volei „organizau” restul erau doar de reclamă...„se va face mai târziu, veți fi anunțați, va fi la fața locului” Și ne-au luat date de contact: „vă sunăm să vă anunțăm”...pe naiba! Adevărul e că organizarea e praf...sunt câțiva șmecheri care trag sforile și atât...

Frate dacă pui afiș mare cu Olimpix și te lauzi că ești mare sculă de organizator, păi fă organizare...nu praf în vânt! organizează și respectă ideea de „înscrieri” așa cum anunți, fă o listă cu participanți. stabilește o dată, și dacă o schimbi anunță participanții....vă bateți joc, sau nah, faceți de pomină, doar ca să aveți prestanță! Na poftim ce a făcut liga: a organizat mari competiții sportive...mă scuzați, liga și-a pus numele pe afișe, fiindcă ce-a fost nu se poate numi organizare.

Da...e o zi de căcat, nici să dorm nu pot datorită tâmpitului care a avut bani să investească în boxe și care acum trebuie să se laude....de învățat cine mai are chef? aș da foc calculatorului dar mi-e milă de banii băgați în el, îmi vine să arunc hdd-ul de toți pereții dar am nevoie de datele de pe el,  panoul de escaladă improvizat pe cămin nici nu mă mai interesează....mi s-a acrit de toată treaba asta!!! Vedeți cam care îmi sunt problemele momentan....nu mai adaug și restul...îmi ajung astea ca să mă țină ocupat și enervat!

de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...