Thursday, March 04, 2010

Dance lesson

Ascultaţi şi dansaţi:
mi-a rămas în cap melodia asta fiindcă e tare faină :) atât negativul cât şi versurile.



Ce altceva să vă mai scriu? E joi, a început weekendul, dar pe acesta îl voi petrece studiind (spre deosebire de anteriorul, iar vinerea viitoare voi fi plecat acasă). A fost o vreme faină zilele trecute, din păcate în seara asta a început să plouă şi cred că nu mai are mult până se transformă în ninsoare, sau cel puţin aşa se anunţa: cod galben.
Şi eu mă bucuram că a venit primăvara şi îmi voi aduce bicicleta. Da' tot o aduc eu până la sfârşitul lunii. Alte ştiri? De obicei Joia am o stare fenomenală după cursul de la 19, puţini ştiu de ce, azi în schimb starea a fost doar până la intrarea în cămin. Sunt cam sătul de "blocul" D şi de tot ce înseamnă el. Tuturor celor care ne invidiază, care îşi doresc sau şi-au dorit să fi stat în cămin pot doar să le transmit: "NOROCOŞILOR!"

***

De fapt la fete e fain. Am fost ieri cu Radian la Alex, în căminul G, şi am rămas gură cască. În primul rând, aşa cum eram învăţat de la căminul în care a stat sor-mea în Iaşi, era linişte. Noutate a fost să văd covoare pe holuri şi perdele pe la uşi. Grupuri sanitare separate: o cameră cu duşuri şi chiuvete şi altă încăpere cu WC şi chiuvete. Alt amănunt:căminul este împărţit pe lungime în două bucăţi, două aripi separate prin spaţiul ocupat de băi, buncăre, oficii şi spaţii libere. Ce spaţii libere? Păi uite aia e partea cea mai interesantă: există două spaţii libere în mijlocul căminului. Uşi de acces sunt la parter şi până sus e goool: vezi stelele, dacă sunt.. Nu ştiu ce e, dar ar putea fi folosit ca loc de fumat, loc de gătit, sau, dacă era un cămin de băieţi, ar fi fost un loc perfect pentru alpinism. Cu puţină muncă şi o sumă investită de către nişte sponsori, ar fi ieşit o sală de alpinism perfectă...Vai ce aş coborî în coardă de pe acoperiş...Sssssssst!!....staţi să vină bursele să îmi iau ham ..şi coardă :P

Cum ziceam acolo la fete e fain tare, mai ales că au şi camerele mai mari!! Şi cei din E au camerele mai mari ca ale noastre...asta e discriminare Gogule! Trebuie să mă interesez ce trebuie să faci (legal) ca să stai la buncăr. Medie mare am, şi voi avea, dacă dă Domnul să meargă la fel de bine şi sesiunea asta! Ştiu că pilele şi banii guvernează totul, şi cei ce au aşa ceva au parte de cazare la buncăr, dar trebuie să fie şi o metodă legală să ajungi acolo! Sau să mă cazeze în căminul fetelor! :D Aşa, "pentru rezultate excepţionale, îţi oferim un buncăr în G, plus sponsorizare pentru propria sală de alpinism în spaţiile şi aşa inutile din centul imobilului"

Da, visăm..suntem utopici, suntem oameni... Pe vremea când scriam poezii, şi la fel şi sor-mea, am primit un catren de la dânsa, ruşine să îmi fie că nu îl mai am şi nici nu îl mai ştiu. Motivul pentru care am amintit de el în fraza asta e fiindcă primul vers era: "Eşti doar un visător" Îmi pare rău, era fain, era ceva care să îmi spargă puţin balonul în care mă aflam şi să revin cu picioarele pe pământ. Am făcut asta acum câţiva ani dar nu mi-a plăcut acolo. Am rămas cu sechele, fiindcă lumea reală e aşa rea. E mult mai bine sus în sfera mea.
Sor-mea, dacă îl mai ştii aştept să îmi reîmprospătezi memoria :P

***

Ziceam mai devreme că e naşpa în cămin. În primul rând e nasol cu grupurile sanitare, că dimineaţa când merg la şcoala nu le pot folosi mai deloc, sau nu fără să aud cum ţipă femeile de servici. Aş vrea să mă apuc de jogging dimineaţa pe la 5, să fac un duş şi apoi să plec la cursuri la 7:40. Nu mă tem că nu voi dormi destul, nu mă tem că nu mă voi trezi la timp, ci mă gândesc cu oroare că ajung în cămin şi nu pot să fac duş fiindcă băile sunt în plin proces de curăţare. Şi fără un duş, după alergare mă tem că nu mai poţi fi numit cetăţean onorabil, mai ales acum că se încălzeşte afară. O singură dată am făcut duş pe la această oră indecentă. În sesiune făceam dimineaţa dinainte de examen, dar fiindcă examenul era la 8, făceam duş  pe la 5 dimineaţa, când femeile de servici abia veneau. Doar la fizică am avut examenul mai târziu cu o oră, şi astfel s-a decalat şi ora pentru duş. Uite aşa m-am pomenit cu femeia de servici deschizând uşa de la duş (nu de la cabină, ci de la sală) Şi era iarnă încă....am îngheţat acolo, până am ieşit... În fine, nu e deloc plăcut să stai cu ele în încăpere când fac curăţenie fiindcă se răzbună pe tine cât pe întreg palierul.

Tot legat de duşuri, mai nou a apărut un afiş pe uşa încăperii: "NUMAI CONFUNDAŢI DUŞURILE CU BUDA" ("nu mai" scris exact cum vedeţi) Campania în sine e bună, dar studenţii care au făcut-o sunt oleacă analfabeţi, şi se cred oleacă prea şmecheri, fiindcă au scris şi o listă de "suspecţi", printre care era şi camera mea. Adică erau vreo cinci sau şase camere. Probabil doar cei care nu interacţionează cu ei, cei care nu ies la o bere sau o ţigară cu ei! În fine, treaba lor...nu au decât să mă urmărească să vadă ce fac şi unde...abia apoi să arunce acuzaţii. Oricum, foaia cu suspecţi a dispărut, probabil cineva de la celelalte camere suspecte au rupt-o.

Un alt motiv pentru care e cam naşpa în cămin e că în cameră e o stare naşpa. Radian e supărat, Alex nu stă nici ea prea bine (deşi ea nu e din cameră, tot mă interesează), Caza e supărat PE MINE :(( şi e foarte naşpa, iar cu Andrei nu prea am ce vorbi. Deci ... naşpa tare treburile pe aci, dar poate va fi bine cândva...dacă nu, asta e. Ce nu te omoară te face mai puternic, iar "tortura" în sine nu omoară, deci mă va întări.
Şi pentru că probabil e cazul,  îmi cer scuze în mod public :)

În rest, totul e destul de bine, facultatea merge bine, cursurile extracuriculare merg superb, mi-am mai cumpărat o carte, de fapt două, dar una e pentru Radian. Azi  fost foarte frumos şi distractiv :D abia aştept Joia următoare....şi sâmbăta e bine, dar mai bine e joia.

Cu ocazia acestui articol, vă transmit, cu întârziere: O Primăvară Grozavă!!!
de la mine,
numa' bine

1 comment:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...