Wednesday, January 01, 2014

Cum să... folosești etichete în gmail (video)

Bine v-am regăsit în acest nou an!

Fiindcă am rămas puțin în urmă cu tutorialele sugerate de voi, cititorii, m-am apucat de treabă și vă prezint astăzi un video despre etichetele și foldere în cadrul gmail.

Dacă vreți să vă organizați eficient căsuța de mail, vă invit să urmăriți tutorialul de mai jos.



Începând cu anul acesta am să încerc să postez câte un nou tutorial în fiecare săptămână, așa că am nevoie de ajutorul vostru. Vreau să-mi solicitați tutoriale, să-mi dați idei, să-mi spuneți ce probleme aveți. După cum observați nu am un singur domeniu de activitate, așa că nu strică să „aruncați” o întrebare și aici. :)

De asemenea, astăzi, 1 ianuarie 2014 am încărcat din nou toate tutorialele vechi (după ce am muncit zilele astea să le refac) și prin acestă operațiune am pierdut toate comentariile, vizualizările și absolut orice activitate din partea voastră pe canalul YouTube. Astfel, dacă e ceva ce vă place (v-a plăcut) sau vă este util (v-a fost util) sau dacă pur și simplu vă place de mine și doriți să mă ajutați, vizitați canalul YouTube și dați câteva like-uri și/sau share-uri noilor filmulețe. Vă mulțumesc nespus! 

Am făcut toate aceste modificări în cadrul unei acțiuni de curățenie în canalul meu de youtube (poate ați observat că au dispărut unele lucruri de acolo), pentru a modifica cele mai vechi filmulețe astfel încât să respecte același tipar cu cele actuale.

Pe viitor voi încerca să păstrez acest format, eventual să-l îmbunătățesc. Dacă aveți sugestii, păreri, reclamații sau orice gând, nu vă jenați să lăsați un comentariu, un mail sau să mă contactați sub orice fel.

Vă mulțumesc că ați fost alături de mine în anii ce au trecut și abia aștept să mai petrecem un an de zile împreună! 

La Mulți Ani 2014!!!

PS: asigurați-vă că reveniți miercurea viitoare pentru tutorialul despre filtre. Vă garantez că merită să învățați să le folosiți fiindcă vă ușurează munca!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...