Sunday, January 12, 2014

Aparențe


Nu-mi vine să cred cât timp a trecut de când nu am mai stat așa la birou să scriu ceva pe blog. Deși aparent am fost activ pe blog, adevărul e că dacă nu luăm în calcul articolul de la crăciun, toate celelalte au fost fie scrise cu mult timp în urmă și programate să fie publicate automat, fie au fost tutoriale pentru că de fapt, trec printr-o perioadă foarte nașpa pentru mine și am timp de blog și de scris, chiar dacă aș avea multe de zis.

Fizic n-am nimic, poate doar oboseală, dar pe celelalte planuri sunt destul de „la pământ”. Bineînțeles nu pot să las asta să se vadă în tutoriale, pentru că mi-am propus, începând cu 01.01.2014 să public în mod constant câte un tutorial pe săptămână, miercurea!


De revelion, în timp ce toți (sau majoritatea) petreceați, eu încărcam filmulețe pe youtube deoarece am modificat și repostat toate tutorialele vechi. Nu am să vă mint, motivul principal pentru care am făcut asta a fost unul financiar. Am devenit partener YouTube și am început să îmi monetizez clipurile. Asta înseamnă  reclame pe ele, reclame care poate îmi vor aduce și mie ceva bănuți. Nu mulți, asta-i clar (momentan 0lei) , dar așa simbolic poate va fi ceva. Și când am vrut să monetizez tutorialele vechi am avut neplăcuta surpriză să constat că exact cele mai vizionate clipuri ale mele NU pot fi monetizate. Unele pe motive corecte, altele fără nici un motiv. Așadar am modificat totul și am reîncărcat.

Și totul bine și frumos... ieri erau toate cu bulina verde (de monetizare) dar azi.. azi minunatul google sau youtube sau cine controlează asta, a retras opțiunea de monitorizare din nou.. de pe aceleași clipuri care mai demult aveau cele mai multe vizualizări, respectiv tutorialele despre împachetarea cadourilor, cel cu plierea formatului A1, cel cu înlocuirea unei camere la bicicletă și cel cu ansa pentru pistolul de lipit. Îmi poate explica și mie cineva DE CE?? Toate urmăresc același format, ba chiar apar eu în ele, nu e captură de ecran sau mai știu eu ce și atunci de ce unele le monetizează iar altele nu?? Așa, de la o zi la alta..

No! Mulțumesc frumos YouTube. Așa da încurajare! Și câte și mai câte aș avea să zic, câți nervi am acum pentru că pe lângă toate rahaturile (scuzați franceza) ce mi se întâmplă în ultima perioadă în offline, acum mai am parte de ele și online.

Adevărul e că făceam clipurile astea pentru voi, pentru că îmi place să ajut, așa că în clipa aceasta am scos de tot monetizarea cu reclame. Oricum, în viitor vreau să evolueze altfel canalul de youtube, nu doar tutoriale, și sper ca finanțarea să vină și ea altfel. Spun în viitor fiindcă acum îmi e imposibil să mă apuc de proiectele pe care le am în plan. Nu am spațiu, nu am bani, nu am timp, nu sunt în locul corespunzător. Iar despre tutoriale, sunt chiar sunt mai constrâns decât înainte așa că mă străduiesc să găsesc teme fără să am nevoie de prea multă recuzită sau unelte (ah ce mi-ar fi utile niște scule). De aceea recentele filmulețe au fost din lumea digitală, și tot așa vor fi și următoarele. (Aveți propuneri?)

În fine, vă anunț de pe acum că lucrurile, pe partea mea de lume se îndreaptă înspre mai rău așa că s-ar putea să lipsesc de pe blog în întregime și să apară doar tutorialele săptămânal, fără nici un alt fel de comentariu sau articol. Celor care încă vă sunt simpatic și celor care mă urmăriți vă transmit rugămintea de a  vă abona la canalul YouTube (dacă nu ați făcut-o încă) fiindcă acolo vor fi publicate tutorialele „la zi” iar pe blog s-ar putea să întârzie.

Ne ai citim/scriem când lucrurile vor sta mai bine...

Încercăm un zâmbet?

Neah, nu-mi iese...

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...