Wednesday, July 03, 2013

Eu sunt bine...

dar...



Later EDIT:
Acum că am ajuns la PC pot încărca imagini și la dimensiune mai mare (să nu mai cârcotească Mircea :P - servus tinere!) și pot să vă povestesc puțin ce s-a întâmplat.



S-a întâmplat că o cucoană s-a decis să traverseze prin zonă nemarcată, fără să se asigure. Ajunsese pe la jumătatea benzii 1, iar eu am făcut manevra să o evit, normal. Nu puteam să-i tai calea, e logic... aș fi lovit-o, așa că m-am băgat pe dreapta, prin spatele ei.

Dacă toată lumea își păstra direcția de mers, nu s-ar fi întâmplat nimic, aș fi ajuns unde aveam treabă întreg, dar tanti s-a decis să se-ntoarcă din drum, că o strigase soțul de pe trotuar... Problema e că în timpul cât a procesat ea chemarea, eu deja eram în dreptul ei, așa că a intrat fix în mine, și eu în ea..

De fapt n-am luat-o din plin, ci am lovit-o cu partea mea stângă. Am dat-o pe ea de pământ, eu am zburat peste bicicletă și asta a fost tot! Am ajutat-o să se ridice, a venit și soțul cu gura mare că e vina mea. Ei traversează pe unde li se pune pata, și tot eu sunt vinovat. Dacă nu-mi făceau scandal poate stăteam și mă asiguram că e ok tanti, dar așa: n-au decât să se descurce! E vina lor, să se învețe minte! Când m-am dus să iau bicla, am văzut surpriza din imagini...

Am cărat-o în spate până la bibliotecă unde era musai să ajung la momentul respectiv (acolo e făcută poza), apoi am cărat-o în spate până acasă. Mai aveam multe drumuri prin oraș azi.. dar am fost nevoit să le fac pe jos. :(

Ce-i mai trist e că mâine merg la muncă la 6.. pe jos :(( e groaznic de departe pentru mers pe jos, mai ales la ora aia :((

Cam asta a fost tot pe azi... acum am două mâini accidentate, nu știu ce-am să fac mâine la muncă, dar mă descurc eu cumva :P

N-are nimeni o bicicletă? Sau niște roți? Sau o bicicletă mai bine!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...