Friday, July 05, 2013

Din nou? Dar acum e mai bine

Dragilor, acum nu pot să mă  mai plâng pentru că  n-am de ce... Adică acum am telefon şi e mult mai comod să călătoresc cu trenul.... DAR am nenorocul să fiu forţat de împrejurări să călătoresc iar cu minunatul tren format dintr-un vagon.

Să vă mai spun cât e de absurd? Că  s-a umplut cu navetişti? Că la Barboşi vă deveni arhiplin?
Dar nu mai contează  pentru că, spre deosebire de dată  trecută, acum am prins loc pe scaun, iar recentele ploi au răcorit atmosfera, aşa că e destul de bine...

De la Mărăşeşti schimb, după o oră, cu un intercity... Serios... Poate sa-mi spună cineva de ce e mai scump IC?? Nu e cu nimic mai bun ca un IR ba chiar e deseori mai  incomod.

Aşadar îmi puteţi da şi mie un motiv pentru care există  IC? Altul decât dorinţa celor de la cfr de a face un ban în plus....

No, eu mă cufund în lectură, că n-am mai citit de muuult.

Vă  doresc un weekend plăcut!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...