Tuesday, May 03, 2011

Pascale

Fără supărare..ăsta sunt eu...nu fac urări de sărbători, nu dau mail-uri și sms-uri  ... și așa a trecut paștele fără să urez pășunare fericită cuiva.

Nu am să scriu mult, am concluzionat în articolul anterior cam pe ce pierd eu timpul...asta și uneori somn. Poze nu mai fac, că nu mai am aparatul foto, deci s-a înlăturat una din sursele de distragere a atenției.

Ce e cu articolul ăsta? Am vrut să explic lipsa de comunicare caracteristică-mi..deși am mai menționat despre ea și cu alte ocazii. Aşadar, sper că nu v-aţi făcut inimă rea sau că m-aţi pomenit... Nu v-am uitat; încă îmi sunteţi dragi unii chiar foarte dragi..doar că nu mai fac urări de sărbătoare...Nu ştiu ce am păţit, dar de câţiva ani nu mai am starea necesară acestor evenimente.

Acum mă apuc de nişte proiecte şi probabil că nici azi nu voi dormi.

Apropo, vă eram dator cu un bilanţ contabil pe luna aprilie. Am cheltuit aproape 600 ron, nu am lista acum lângă mine (am uitat să menţionz că m-am mutat la Mircea, fiindcă la mine nu e net) şi în suma aceasta sunt incluse şi drumurile la Roman şi Iaşi şi banii cheltuiţi la cardiolog. (adică cel puţin 200 ron pe doctori şi transport). Cam atât cheltui eu într-o lună...dacă nu socotesc pachetul trimis de părinţi....
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...