Tuesday, May 17, 2011

Baladele Dunării 2011


Se pare că anul acesta nu voi fi prezent la Festival, deși abia așteptam să vină Baladele Dunării :((
Asta pentru că sâmbătă sunt la Iași cu treburi. Speram că prind măcar seara de vineri, dar se pare că (azi am aflat) băieții au ceva planificat pentru acea după-amiază așa că ratez ambele seri de festival.

De asemenea sâmbătă e și concertul Voltaj, la aceeași oră..cam sadic, după părerea mea! Te plictisești tot anul (vai de când vreau să merg la un concert în aer liber) și acum le îngrămădesc în aceeași zi....zi în care nici măcar nu sunt în Galați ...cât ghinion pot să am!
poate pe 11 iunie ajung la iași la concertul Voltaj, asta doar dacă am drum pe acolo, altfel nu are rost să dau banii pe drum. Așa am eu noroc la concerte....nu am mai fost la un concert de foarte mult timp...nici nu îmi mai amintesc. Acum îmi vine în cap doar un concert și anume cel de la Direcția 5 din 2007.... Probabil că am mai fost la altele de atunci dar nu le mai rețin (mă refer strict la concerte în aer liber la care am asistat)

Later Edit:

Parcă au intrat zilele în sac...toate se întâmplă weekend-ul acesta!

Ce anume? Păi în primul rând, pe plan educațional e Sesiunea de Comunicări Științifice Anghel Saligny de mâine până vineri. 
Apoi, vineri de dimineață de trezești la EuropaFM cu Monica Anghel și Bogdan Miu în restaurant Caju (pe Strada Domnească) iar pe seară te bucuri de muzică bună la Casa de Cultură a Studenților cu ocazia festivalului Baladele Dunării ediția a XV-a. Tot vineri seara/noaptea vin și cei de la Partydul KissFM (ediția 180) în Scena Club Galați.

Credeți că e de ajuns? Nu! avem distracție și sâmbătă: cu partea a doua a Festivalului Baladele Dunării și popasul celor de la Voltaj care fac turneu prin țară promovând albumul I wanna be free. Alegerea vă aparține, eu dacă aș putea aș merge vineri la balade și sâmbătă la voltaj, dar după cum am amintit nu pot.



Fiinddcă v-am învățat cu Hinder și fiindcă am cam neglijat ROCKa săptămânii iată pauza melodică de azi, și se potrivește de minune cu ce aminteam mai sus....


de la mine, 
numa' bine

8 comments:

  1. mda...aiurea, stiu cum e...poate totusi ajungi la cel de pe 11 iunie la Iasi. Si eu mi-as dori sa merg la un concert Voltaj...mai e si intrarea libera (nu vezi asta prea des)...eu am patit acum cu Bon Jovi: am asteptat o viata "sa cresc" pentru a veni in Anglia sa il vad si el se duce in Romania in iulie :))..tot in cadrul promovarii noului album. Bineinteles ca are si in Londra concert, dar nu prea pot sa merg ca banii care i-as da aici pe bilet as putea sa ii folosesc sa vin in Romania la concert (bilet avion dus-intors + bilet concert)...bani care oricum nu ii am :-j nu faceam comparatie dar ziceam si eu...imi varsam off-ul :-<..eh
    Cumva concertul cu Directia 5 de care spui e cel din Iasi la care am mers si eu?

    ReplyDelete
  2. cel mai foarte probabil că ai fost și tu, doar erai în Iași. Sincer să fiu nu îmi amintesc...am dat o căutare prin arhivă și mi-am dat seama că mai am stocate doar câteva cadre semificative din acea seară.

    acum sper să nu-mi răstălmăcești cuvintele :P

    ReplyDelete
  3. Bon Jovi...aș merge și eu, dar nu prea sunt genul care să dea bani pe concerte...adică nu sunt așa mare fan ”cineva” încât să fac asta :P

    ReplyDelete
  4. hmm...cadre semnificative...si cand pot sa le vad si eu? ;;) ce e drept nici eu nu imi aduc aminte mare lucru din acea seara, din pacate
    Cat despre celalalt concert...nu cred ca e vorba de a fi fan...ci pur si simplu trebuie sa iti placa foarte mult un artist/formatie incat sa consideri ca se merita sa iti cheltuiesti banii pentru a vedea o prestatie live ... :-?

    ReplyDelete
  5. să le vezi? la autopsie dacă până mor vor descoperi o metodă de a captura memoriile oamenilor în format digital...:P

    păi asta voiam să sugerez, că nu îmi place așa de tare încât....deși e cam aceeași chestie cu a fi fan :P

    ReplyDelete
  6. ah eu credeam ca poate mai ai poze/clipuri din acea seara...pt ca tin minte ca aveai o camera foto sau video cu tine, nu mai tin minte exact..

    ReplyDelete
  7. sarbatorim sfaristul lumii RAdule:))?

    ai vazut ce ziceau niste unii prin lumea asta ca maine ne ducem dincolo!

    ReplyDelete
  8. e mâine, și nu am murit încă..vă țin la curent cu evoluția evenimentlor, live din mijlocul acțiunii...dacă murim veți afla, dacă nu murim, veți citi pe blog(uri)


    prostie mare cu predicțiile astea....

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...