Saturday, October 22, 2011

Tot despre cărți...

Consider că e timpul să vă pun la curent cu noutățile legate de grămada de cărți despre care aminteam acum ceva timp.

Pot să spun că am dat mult mai puține cărți decât mă așteptam. :( Se pare că lumea nu mai caută cărți, sau mai bine zis nu astfel de cărți. :-?

Înainte de a vă înșirui lista de cărți actualizată, trebuie să vă spun despre cei  câțiva clienți pe care i-am avut (în ordinea comenzilor):


  1. Guy de Maupassant -  Bel-Ami - Diana
  2. Gala Galaction - La vulturi & Jules Verne (toate 5) - Pato
  3. Liviu Rebreanu - Pădurea Spânzuraților & Alexandre Dumas - Laleaua Neagră - Colorbliss
  4. Cella Serghi - În căutarea Somnului UriașAndré Theuriet - Curtenzana - Iulia
  5. Maytrei, Hanul Ancuței, Cartea Junglei, Tudor Arghezi - vândute la anticariat luna asta.

Trebuie să îi mulțumesc lui Pato pentru articolul său, care mi-a adus curioși pe site, mai ales că unul dintre ei a și găsit în listă ceva care să îi placă. Mulțumesc tuturor celor care m-au ajutat să mai scap de cărți. Acum nu îmi rămâne decât să găsesc timp să duc și restul cărților undeva, la o bibliotecă.

Am uitat să amintesc faptul că cărțile sunt GRATIS :D ? da, 0 lei...moca...pe degeaba, cum vreți să îi spuneți!

Mai jos aveți lista cu toate cărțile care sunt disponibile încă...poate vă face cu ochiul vreuna :D au și poză ;;)

Acesta este un articol vechi - vezi lista actualizată aici!

Autor
Titlul cărții
An
Alecu Russo
1991
Alexandru Mălin Tacu
1992
Alexandru Mitru
1993
Alina Nour
1991
Alphonse Daudet
1992
Anca Balaci
1983
Anonim
1984
Anonim
1973
Anton Holban
1984
Axel Rode
1991
Barbu DelaVrancea
1989
C. Rădulescu Codin
1984
Calistrat Hogaș
1983
Cezar Petrescu
1984
Constantin Negruzzi
1993
Constantin Țoiu
1989
Constantin Țoiu
1978
Cornel Bozbici
1984
D. Anghel
1983
Dan Starcu
1991
Dimitrie Bolintineanu
1984
Dinu Săraru
1991
Emil Gârleanu
1992
Eugen Bălan
1991
Eugen Uricanu
1983
F. W. Koebner
1991
Francisc Păcurariu
1983
Frederico de Roberto
1984
Garabet Ibrăileanu
1994
Garry Luck
șapte la rând
1991
George Coșbuc
1984
George Suru
1976
George Topârceanu
1993
Gheorghe Brăescu
1985
Grigore Drăgan
1992


1992
Hanns Heinz Ewers
1993
Henri Wald
1981
I. Al. Brătescu-Voinești
1987
Ileana P Holban
1992
Ioanid Romanescu
1993
Ion Creangă
1989
Ion Luca Caragiale
1983
Ion Luca Caragiale
1983
Ion Marin Sadoveanu
1989
Ion Noja
1989
Ion Pillat
1984
Ionel Bandrabur
1984
Ionel Teodoreanu
1974
Ionel Teodoreanu
1986
Ionel Teodoreanu
1986
Iuri Oleșa
1987
Jhonathan Swift
1992
Kurt Vonnegut Jr.
1969
Lecturi Literare
Literatură Clasică Română Vol 3
1993
Lecturi Literare
1994
Leonida Neamțu
1984
Liviu Rebreanu
1983
Magdalena Vaida
1990
Marca Ricman
1983
Marie Gevers
1991
Michal Choromanski
1991
Mihai Arsene
1991
Mihai Eminescu
1979
Mihai Eminescu
1964
Mihai Eminescu
1984
Mihai Eminescu
1991
Mihail Sadoveanu
1983
Mihail Sadoveanu
1997
Mitică Leuștean
1995
O Băltăceanu
1990
Octave Feuillet
1991
Octavian Goga
1992
Octavian Paler
1984
Petre Ispirescu
1984
Petre Vârlan
1977
Ponson du Terrail
1976
Profira Sadoveanu
1995
Radu Theodoru
1984
Rudyard Mullton
1990
Sinclair Lewis
1993
Titi george Câmpeanu
1983
Tudor Mușatescu
1984
V. Petrițki
1981
Vasile Bîran
1984
Victor Eftimiu
1991
Victor Ioan Popa
1989
Victor Nicolae
1984
Vladimir Colin
1984
Yves Gandon
1983

de la mine, 
numa' bine

8 comments:

  1. Hey!

    Datorita unei foste colege scumpe am ajuns pe blog-ul tau si am dat de acest post.

    Am ramas surprinsa cand am citit ca dai carti gratis dar si mai surprinsa cand am vazut despre ce carti este vorba.
    Doamne cele mai bune carti ale copilariei mele sau a parintilor mei.

    Acum ca mi-am exprimat surprinderea, imi voi exprima si cererea, asta daca imi ingadui. In lista ta apar doua titluri de carti care imi lipsesc din biblioteca. Acestea ar fi:
    - Ponson du Terrail, Rocambole Vol 7, 1976 (am volumele 1, 2, 3, 5 si 6. imi lipseau 4 si 7. acum multumita tie imi mai ramane de cautat doar un volum)
    - Emil Gârleanu, Din lumea celor care nu cuvântă, 1992 (am avut cartea si am pierdut-o in autobuz acum cativa ani)

    Doamne iti raman datoare vanduta pentru aceste carti. ;;)

    ReplyDelete
  2. Bună Raluca. Cărțile sunt ca și ale tale! Mă bucur că te-a adus pe aici, înseamnă că dă roade „reclama” :D

    Cum facem cu livrarea? Aștepți până mai trec eu prin Iași sau poșta română? Dacă vrei prin poștă trebuie să îmi trimiți adresa ta completă.

    ReplyDelete
  3. Vai, acum mai sunt dator și cu un miel....tocmai am fost informat că am greșit persoana. Mă scuzi te rog :">

    Dar rămâne valabil ce am spus mai sus...

    ReplyDelete
  4. buna , am dat motor de cautare Vladimir Colin images si am dat peste blogul tau...

    Mi-au placut la nebunie cand eram mica Basmele acestui scriitor , si acum , ca si invatatoare , as dori sa le citesc si elevilor mei , dar nu in ultimul rand fetitei mele din ele. Din pacate cartea mea s-a cam dezintegrat si imi lipsesc multe pagini facand imposibila citirea lor.

    ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai trimite-o adresa mea de mail este ****_****@yahoo.com astept sa imi scrii si sa-ti dau adresa multumesc anticipat

    precizez ca sunt din Bacau poti intra pe blogul meu cucristinalascoala.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bună Cristina. Comentariul tău a fost „moderat”

    Bineînțeles, vei primi cartea. Vorbim detaliile pe mail.

    O seară plăcută!

    ReplyDelete
  6. Buna Radu,
    Cu aceasta ocazie, tin sa iti multumesc si ,,oficial" pentru carti!! Sunt chiar foarte incantata, mi-ai facut o mare bucurie :)

    Sper ca si restul cartilor sa isi gaseasca cititori la fel de entuziasmati! :D

    ReplyDelete
  7. atunci îți răspund cu un ”cu plăcere” oficial :)

    E foarte posibil să dau o bună parte din ele Cristinei. Urmează să stabilim livrarea, deci viitorul sună bine :)

    mă bucur că au prins bine cărțile! Îți mulțumesc și eu!

    ReplyDelete
  8. Hey! Scuze ca nu am mai dat nici nu semn de viata si nici un raspus la mesajul tau. Am fost foarte aiurita zilele acestea.

    Nu-i nici o problema ca m-ai botezat. ^_^ Cu ocazia asta voi primi un miel. :X (si ramanand intre noi, sa stii ca-mi plac tare mult mieluseii).

    Cat despre intrarea in posesie a cartilor, de catre mine, cum iti este tie mai usor. Daca ai drum prin iasi ne putem intalni sau daca vrei prin posta. Am spus si ma voi repeta, cum crezi de cuviinta si cum este mai in avantajul tau.

    Pentru a vorbi mai multe mail-ul meu il gaseste la profil.

    O seara placuta, in continuarea. :*

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...