Thursday, August 27, 2009

metodă de promovare proastă...

Suntem în 2009, după cum bine ştiţi....Dar în 2007 a apărut o nouă versiune de Microsoft Office.

Nu ştiu dacă sunt şi altele, dar eu cunosc Office '97, Office 2003 şi Office 2007.



'97, la vremea lui a fost bun, a ajutat mulţi oameni, dar a devenit insuficient, datorită evoluţiei şi astfel a apărut 2003. Acesta era mult mai bun, cu un pachet mai mare de programe, cu plugin-uri şi tot felul de îmbunătăţiri. Înca este cel mai bun după părerea mea.

Problemele apar la 2007. A apărut în perioada asta a windows-ului Vista
(care pentru unii e un mare bullshit)...şi de aceea seamănă între ele. Pe lângă faptul că este diferit de restul versiunilor, ca aspect, ca organizare a meniurilor...pe lângă faptul că un utilizator temeinic al office 2003 s-ar încurca la prima întâlnire a suitei office 2007, există problema salvării documentelor.



Office 2007 salvează (by default) fişierele cu terminaţia .docx! De când lumea şi pământul...office folosea terminaţia .doc. Acum, un fişier salvat în 2007 nu poate fi citit de un Office 2003. Mi se pare stupid, şi singurul motiv pe care l-am găsit e că cei de la Microsoft vor atât de mult să promoveze Office 2007 (şi windows Vista) încât nu creează compatibilitate cu versiunile mai vechi...



Da, există posibilitatea salvării şi sub terminaţia .doc (ar fi fost revoltător să nu includă asta) dar totuşi..mulţi nici nu ştiu ce terminaţie are fişierul. e simplă logica lor : 2007 e mai mare decât 2003, deci office 2007 tre să fie mai bun decât 2003 , dar e tot office, nu? deci e compatibil.

Mie unu nu îmi convine....Noroc de Open Office că citeşte şi .docx.

Tot metodă stupidă de promovare , dar de data asta a Windows-ului e lipsa drivere-lor. Aţi cumpărat un calculator nou? sau un Laptop? Nu aţi fost surprinşi să ajungeţi acasă şi să vedeţi că nu vi s-au livrat decât drivere de Vista?? Da..e veche..tot din 2007..atucni am avut acest şoc....şi a trebuit să stau să caut drivere pe net..dar dacă nu ai internet? nah....în secolul ăsta nici cei de la ţară nu stau fără net...dar să zicem prin absurd, că nu ai net în acel loc...ce faci? îţi pui vista?...

Nu mi se pare corect...evoluţie?DA! dar nu forţată...nu mă obliga să îmi pun ceva mai nou (care sincer să fiu nu are cine ştie ce îmbunătăţiri), atâta timp cât versiunea mea încă face faţă doar pentu  că vrei tu să faci vânzare....

Un mic sfat de final....salvaţi-vă documentele şi sub terminaţia .doc, să nu aveţi surprize când le partajaţi, sau când le listaţi (chiar dacă majoritatea sediilor "copy center" folosesc 2007, e posibil să daţi peste unul cu 2003).

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...