Thursday, March 19, 2009

My Yahoo! Messenger

Am câteva cuvinte să vă adresez vouă, persoanelor din lista mea de messenger. Pentru cei care se cred ignoraţi, sau nebagaţi în seamă de persoana mea ( nu că mă refer la o persoană anume ).
Iată deci câteva idei:

1 My Yahoo! Mesenger  nu face zgomot!
           messenger > Preferences (Ctrl+Shift+P) > Alerts and Sounds > Disable Sounds

deducând din 1 se înţelege că:
2. My Yahoo! Mesenger doesn't care about your BUZZ!

3. My Yahoo! Mesenger nu arată (jos în partea dreaptă a ecranului) când intră sau când iese cineva

4. My Yahoo! Mesenger stă aproape toată ziua în colţul lui de lângă ceas. Nu îl deranjez, şi nu mă deranjează.

Acum că v-am expus aceste lucruri în încheiere vă mai spun (vorba celor de la Taxi) "Căutaţi-mă voi" , înainte să vă simţiţi ignoraţi,  fiindcă eu nu am de unde să ştiu cine intră sau cine iese :P

Asta nu înseamnă că ignor intenţionat pe cineva, şi nu înseamnă că nu răspund dacă sunt căutat (răspund mereu dacă sunt la PC, poate cu o mică întârziere dacă sunt ocupat).

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...