Wednesday, June 06, 2007

Omul este o fiinţă ciudată....dar eu îl întrec.....

Din categoria asta a ciudatului aş vrea să menţionez ceva cât se poate de actual;
  1. Dorul
  2. Cu toţii ducem dorul cuiva. Presupun că atunci când sunteţi plecaţi vă e dor de casă, nu? De cei care sunt acasă, de cei dragi. Păi... eu nu. Îmi sunt dragi, îi iubesc fiindcă sunt familia mea, o iubesc pe mama, îl iubesc pe tata, îmi iubesc surioara (şi pe sor-mea cea mai mare o iubesc...dar ea e încă în iaşi deci nu intră în discuţia asta). Îi iubesc dar nu duc dorul de casă.  Bine, şi aici e casă, e o altă viaţă aici, dar acelaşi lucru îl păţesc indiferent de locul unde sunt plecat, sau de perioadă. Din punctul meu de vedere nu e grav nu mă deranjează foarte tare, dar (există mereu un dar), restul nu sunt aşa. Ei îmi duc dorul, şi se îngrijorează şi trebuie să trec des pe acasă şi să stau o vreme pe acolo. Şi simt că supăr lumea cu felul meu de a fi, când uit să dau beep sau mesaj, sau orice semn de viaţă, dar mereu mă iau cu altele. Aş vrea să înţeleagă că sunt bine, că nu păţesc nimic, dar sunt părinţi, mi s-a spus des asta (dar eu nu sunt şi nu înţeleg). Sunt insensibil? Nu! nu vreau să cred asta! Am sentimente, şi duc dorul.....mor de dorul iubitei când nu o văd; asta simt şi mă macină. Am sentimente dar acţionează în mod ciudat. Ca să nu mai zic de rudele îndepărtate pe care nu le văd (pe unele nici nu le cunosc pe altele nu vreau să le mai văd).....deci.... :( sunt o persoană insensibilă.
  3. Punctul doi al ciudatului (sunt destul de multe): eu de felul meu ţin la bani. Îmi place să am bani....(cui nu îi place oare?) să cheltui când vreau şi pe ce vreau sau pe ce am nevoie (dar nu sunt cheltuitor....încerc să fiu chibzuit în ceea ce cheltui, nimic inutil, doar practic sau necesar). Am fost numit odată avar. Poate sunt deşi nu mă simt; de mic strângeam bani, nu neapărat pentru ceva anume şi ca să îi am "just in case". Şi îmi place să mă întreţin, să fiu independent. Şi deşi îmi plac banii, nu îmi place să îi primesc "degeaba" sau să profit de un amic în urma realizării unui serviciu. Nu suport nici bani din milă, nici bani care "să facă pe altcineva fericit". Bine! Dacă vrei să "mă ajuţi" nu-mi da bani, dă-mi ceva de făcut: pune-mă să mut mobila, chiar dacă abia e pusă , să îţi schimb un bec sau toată instalaţia electrică, ceva pentru care să merite bani şi poate atunci îi accept. Poate altcineva în locul meu ar fi ales să ia bani săptămânal doar să zâmbească şi să spună un "mulţumesc" formal, poate să pupe un obraz, doi, dar eu nu pot (acea persoană trebuie numită "avar"). Decât să vin să îmi dai bani, sau alte lucruri, mai bine nu mai vin deloc. Îmi pare rău, fac pe mulţi să sufere şi urăsc asta, dar ăsta-s eu :(( nu aşa am cerut să fiu; eu nici nu am cerut să exist, dar acum e prea târziu şi oricum, momentan nu regret că trăiesc....este minunat....trăiesc, iubesc, iubesc şi sunt iubit....pentru asta merită să trăiesc.....
  4. alte ciudăţeni cu altă ocazie.....

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...