Monday, March 01, 2010

Radian, dragul de el

Că tot v-am amintit de el, e cazul să vi-l prezint puţin.

Radian este colegul şi prietenul meu. Coleg de cameră, şi de facultate; nu de an, fiindcă el face Masteratul.

Radian: male, 23, masterand, biciclist, băiat deştept, bursier în toţi cei 4 ani de facultate, călător şi nebunatic.

Îmi place tare mult de el şi oarecum îl invidiez... Îmi place fiindcă e un om la locul lui, e de încredere şi de cuvânt. E genul de om care se achită de orice datorie, fie ea și de  0.01 Ron. E un om practic, econom, şi ecolog :P, copilăros uneori, rezistent la efort şi hotărât, cu bun simţ, cuminte şi respectuos. Abia aştept să tragem nişte ture de mountainbikeing împreună.

De fapt îmi seamănă mult, sau semănăm mult, poate de aia îmi e drag şi ne înţelegem bine...


Şi ca să îmi arăt partea pozitivă a invidiei vă scriu că "Numai după invidia altora îţi dai seama de propria ta valoare." (Tudor Muşătescu)

1 comment:

  1. Frumos din partea ta Răducu...eşti un prieten adevaratŞ(

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...