Thursday, February 18, 2010

Poftim maturitate...

foto source via google image search
finalmente vacanţă....şi am plecat acasă doar pentru o programare la doctor. Mă aştepta cardiologul, care era, spre surpriza mea, o domnişoară doctor mai exact...(dar nu vă gândiți la prostii, că nici nu am mai intrat în cabinetul ei....aflați mai jos de ce)

După cum am  mai spus, eu am obiceiul de a ajunge mereu mai devreme la întâlniri... de fapt cam oriunde aş merge deci am ajuns la cabinet cu jumătate de oră mai devreme decât eram programat (a.k.a. ora 17.30). Mai erau câteva persoane în aşteptare pe scaune dar am găsit loc să stau şi eu (noroc că nu sunt foarte mare). A ieşit pe la 17:10 persoana care se afla înăuntru la consultaţii, şi a intrat domnul care stătea în dreapta mea. Bătrâna care ieşise era așteptată în sală de ginere şi nepoată aşa că s-a mai eliberat sala la plecarea lor.
În timp ce persoanele amintite mai sus aşteptau maşina să vină să îi ia, a apărut o altă doamnă, o vom numi X, pentru simplitate. Doamna X se adresează asistentei de la intrare răspunzând că nu are programare dar că dorește să întrebe nişte lucruri pe doamna doctor. Astfel, pe la ora 17.20 când domnul amintit a ieșit de la consultație, a intrat doamna X să "pună întrebările". Pe la şi jumătate nu ieşise fapt ce a determinat cucoana de pe scaunul vecin să se aprindă (rămâne cu denumirea de "cucoană" fiindcă nu merită apelativul de "doamnă"). Ei, se pare că cucoana (cu tot cu cacofonie) a înţeles greşit ora la care să vină, şi în loc de 17.50 a venit la 16.50. Asta însemna că trebuie să aştepte o oră, şi să intre după mine. În ce sens s-a aprins? păi iritată tare că doamna X a intrat pe motivul că pune întrebări şi a rămas pentru consultaţii gratuite... A vorbit, a calmat-o puțin asistenta, eu mi-am păstrat tăcerea şi calmul caracteristic :D.

După puţin timp... adică se făcuse deja 17.35, intră un alt domn nene, care avea programare cu soţia la 18:10. Antrenat de cucoană, au început amândoi să critice pe doamna X care nu mai ieşea. Dădeau vina pe asistentă că a lăsat-o să intre şi tot felul de porcării. Eu - calm, în picioare, sprijineam parea fixă a uşii!

Pe la 17:40 a ieşit doamna X... şi atunci a început şoul adevărat. Atât cucoana cât şi nenea Hăisan ... au sărit cu gura pe biata femeie (că aşa îl chema - am prins asta când a intrat prima oară şi a specificat programarea). S-au ţigănit oleacă ... linişte... doamna X a încercat să explice că „intrase pentru întebări dar i s-a făcut rău şi doamna doctor a considerat urgenţă”. NIMIC ei HO, POC şi BAM. Că "trebuia să stai la coadă" "să intri ultima" ..etc

S-a mai coborât nivelul certurilor şi doamna încerca să le arate acte cum că e bolnavă că ieri a avut ceva probleme sau nu ştiu ce ..şi că azi iar a păţit-o ....."— ce..ce să ne arăţi? — bolnavi suntem toţi! — Nu ştiu să citesc scrisul doctorului" ..


Atâta scandal au făcut că bietei femei i s-a făcut rău, a început să plângă, a ieşit doamna doctor şi  au dus-o pe un pat undeva în spate. Deşi eu trebuia să intru conform programării, a intrat o altă doamnă care era acolo înaintea mea...asta am înţeles. Că dacă intram nu mai eram spectator la circul ăsta

În fine... s-au calmat puţin... timpul a trecut...a ieşit doamna din cabinet şi ...ţuşti cucoana s-a băgat în faţă că nu mai putea aştepta....Nu i-am zis nimic deşi asistenta fusese foarte clară că intru eu, apoi ea. După ce am scăpat de cucoană.. a venit doamna Hăisan..că erau programaţi amândoi după cum am menţionat, şi a venit de asemenea soţul doamnei X...şi atunci iar scandal... între cocoşi. Acum nu am mai răbdat..şi am ţipat la ei să se certe afară nu în sala de aşteptare că se aude totul în cabinet (e perete subţire de rigips... cum să nu se audă). S-au liniştit puţin mai ales că a ieşit şi doamna doctor să le atragă (din nou) atenţia că nu se poate concentra. Dar lucrurile nu puteau rămâne aşa. soţul X a aruncat o vorbă de genul "las că ne vedem noi pe stradă" ..şi iar scandal, vă daţi seama.

Nu am mai rezistat, le-am zis că sunt mai răi ca la grădiniţă, mi-am anulat programarea, mi-a dat banii înapoi şi am plecat acasă... să  le ajungă moşilor timpul... .că la cât de răi sunt poate vor muri azi-mâine de inimă.

Cât de răi suntem oameni buni, câtă lipsă de compasiune pentru aproaele nostru...cât de mult mă dezgustă lumea asta în care trăiesc când întâlnesc specimene de astea de "oameni" (dacă pot fi numiţi aşa, deşi mă îndoiesc)

Cât de prost trebuie să fii, ca bărbat, să te iei de o persoană de sex feminin... să o aduci în pragul leşinului... eşti de-a dreptul curajos domnule Hăisan mai ales că programarea ta era la 18.10 ..cum să faci tu scandal la 17.30??? Nici măcar nu ai avut de așteptat în plus, nenorocitule!!!

de la mine, 
numa' bine
...pentru cine merită

1 comment:

  1. Nu stiu cum se face...da' la noi...toate par posibile si firesti!!!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...