Saturday, February 20, 2010

revenire

Am revenit. Mi-aţi simţit lipsa?

Am mai schimbat câteva chestii. Da, în primul rând titlul.... Deşi din 2006 tot se numeşte Thoughts ..am descoperit prea multe nume asemănătoare prin  blogosferă. Şi din dorinţa de a fi unic (dorinţă permanent prezentă în gândurile mele) am renunţat la numele englezesc :)

Da, e  cam negru template-ul... şi mai am de muncă la el, dar structural îmi place..adică aşezarea widget-urilor în div-uri...am muncit la el oleacă, şi mă disperă că nu e tocmai 100% compatibil cu aplicaţia blogger de rearanjare, ceea ce îmi mai dă de muncă.

Momentan e bine, şi voi avea pe ce să lucrez. Se vor produce şi alte schimbări pe aici, aşa în paşi mici....

Vă doresc o vizită plăcută şi sper să reuşesc să recuperez tot ce nu am scris în recenta mea "pauză".

PS: aştept sugestii şi critici :P

de la mine, 
numa' bine

3 comments:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...