Monday, May 31, 2010

tranzitoriu

Ah, mă uit pe blog şi mă doare inima..... aş vrea să îl schimb, aş vrea să fi postat mai multe din chestiile ce mi s-au întâmplat în ultima perioadă....dar nu am timp. Nici poziţia la birou nu îmi dă nici un chef, şi îmi pare rău ... că nu scriu.

Am fost la Braşov zilele astea, o experienţă pe cât de frumoasă pe atât de groaznică.
De joi voi avea puţin timp liber, dar nu ştiu cât de mult voi avea timp de blogger fiindcă am nişte proiecte.

Yupiii...Abia aştept să le termin să văd dacă place beneficiarilor.

Oricum, voi reveni cu povestirile pe care vi le datorez..dacă nu curând, cu siguranţă după sesiune....

de la mine,
num' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...