Wednesday, May 12, 2010

Am Ham

Am reluat denumirea unui mai vechi articol de-al meu, fiindcă se potriveşte. Articolul, nici hamul nu mai există...de aceea rescriu acum.

Am dat comandă, de curând de un ham de alpinism. Am tot căutat pe site-uri şi am găsit până la urmă ceva destul de ieftin. Scria undeva pe site că pentru cumpărături peste 201 ron, transportul este suportat de ei (acum e peste 300Ron). Ştiam că eu nu voi cheltui aşa mult, dar nu m-au speriat taxele poştale, fiindcă am mai dat comenzi şi pe alte site-uri şi nu m-au golit de bani.

Aşa că mi-am făcut cont ca să fac comanda, să văd cât mă costă total hamul şi transportul. Fiindcă eu nu am domiciliul în Galaţi, am făcut cu datele lui Radi (undeva pe site scria că pentru transport poştal, trebuie să coincidă adresa şi datele cu cele din buletin).

Zis şi făcut. Am completat tot ce trebuie şi apoi am făcut comanda. Când am selectat hamul apărea o notă de subsol care spunea că la valoarea facturii transportul prin poştă sau curier este suportat de firmă. WOW..serios? păi bine..e bine, atunci mai cumpăr ceva, măcar să rotunjesc suma. Dar, fiind mai sceptic de felul meu, am selectat trasnport poştal fiindcă prin curier e mereu mai scump (şi mai rapid) .. asta ca măsură preventivă în caz că se răzgândesc cei de pe site şi mă taxează la transport.

Am dat comanda şi primesc o factură proformă online, în care scria aceeaşi chestie: transoprtul este achitat de firmă. Just in case am salvat pagina (factura proformă) într-un pdf. Comanda era făcută, Radian aştepta telefonul..eu de asemenea eram nerăbdător...

Într-un final soseşte şi coletul, şi de la Brăila îmi este adus de Radi căruia îi plătesc cheltuiala. Deschid factura şi citesc faptul că am fost taxat şi cu transportul respectiv. Pun frumos mâna pe tastatură şi le scriu un mail celor de la firmă. Ei au fost simţiţi şi m-au anunţat de fiecare dată prin mail: avem pe stoc ce aţi comandat sau: tocmai am expediat coletul..aşa că am dat reply şi i-am informat referitor la eroarea de afişare de pe site şi că am fost indus în eroare de acel mesaj.

Ei s-au mobilizat şi ne-au sunat: pe Radi şi mai apoi pe mine (că schimbasem între timp contul pe site cu datele mele). De asemenea mi-au trimis mail, fiindcă şi eu şi Radi eram la curs când au încercat să sune. Sincer vă spun mă aşteptam la un răspuns de genul: da, era o greşeală de afişare sau o ofertă mai veche, Bună ziua!...dar NU ei mi-au răspuns că a rămas setat de la o ofertă mai veche şi că îmi vor restitui diferenţa de bani prin mandat poştal. Ca să vezi şi să nu crezi..mai sunt şi oameni serioşi pe la noi. La asta chiar nu mă aşteptam.

De aceea jos pălăria pentru craimont.ro şi să aveţi cât mai mulţi clienţi.

Bine, sincer să fiu nu aş fi cumpărat poate dacă nu era nota aia de subsol cu transportul gratis...aş mai fi căutat la magazinul din Iaşi..de unde îmi luasem hamul vechi. De asemenea ăsta care îl am acum e mult mai ciudat ca anteriorul...e mai lată banda (ceea ce e un avantaj) dar e mai schematic...cel pe care îl aveam în Iaşi avea centură cu burete iar la picioare era forma standard. Avantajele la acesta ar fi greutatea mai mică şi faptul că se poate îmbrăca fără să te descalţi sau să dai schiurile jos....

Oricum, încă îl visez pe cel din Iaşi, pe care îl luasem destul de ieftin..comparativ cu preţurile de acum.

Concluzia ar fi: Aveţi grijă ce cumpăraţi şi aveţi grijă de unde. Mie personal cei de la craimont mi-au lăsat o impresie foarte bună. Felicitări!

Abia azi am publicat fiindcă ieri am primit banii în mână...după ce au călătorit atâta :D (şi ce bine au picat chiar acum)


Şi da! Le fac puţină reclamă gratis, de aia am pus atâtea link-uri.

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...