Monday, February 22, 2010

s-a numit "acasă"

...timp de trei ani, şi e plin de amintiri şi încă îl iubesc...oh, Iaşi din nou!

Nu am fost de mult tare pe acolo şi aveam atâta lume de revăzut. Am promis că voi veni după sesiune, dar vacanţa a fost scurtă: tei zile la Galaţi, de miercuri până vineri la Roman, sâmbătă dimineaţa înapoi la Galaţi la curs de engleză, sâmbătă după-amiaza voiam să plec în Iaşi...

Dar planul nu a fost înfăptuit...fiindcă petrecutul unei nopţi acolo implica cazarea mea undeva şi nu am vrut să deranjez pe nimeni. Un tren de noapte ar fi fost bun fiindcă aş fi azut duminica întreagă la dispoziţie începând cu primele ore, dar din lipsa acestei variante am optat pentru un microbus, care pleacă la ora 06.00 din Galaţi.



Acesta m-a adus în Iaşi la ora 10.45, aşa cum cum calculase şi eu sâmbătă seara. Stabilisem în gând orele de întălnire cu fiecare persoană în funcţie de locaţia sa şi de interesele mele. Astfel la prima oră în oraş (11:00) trebuia să mă întâlnesc cu Diana fiindcă aveam treabă la bazar şi ea era în zonă. Din nefericire cei de al orange au decis să îmi oprească minutele şi mesajele sâmbătă şi nu am putut anunţa lumea exact la cât am ajuns. De ce? nu ştiu nici eu...valabilitatea era până prin aprilie, extraopţiunea expira abia pe 23...şi totuşi m-au lăsat pe uscat. Prima haltă deci a fost la un chioşc să îmi reîncarc. Am sms-it şi am aflat că Nu se aştepta să fiu deja în iaşi (deşi am menţionat seara dinainte că la 11 vin). Astfel mi-am făcut treaba la bazar, cumpărând două primus-uri (unul pt mine, unul pentru Radian) şi apoi am aşteptat...şi am aşteptat până am îngheţat ..şi apoi a venit Diana alături de care am plecat la Mall.


Dânsa nu dorea să intre în mall aşa că am mai stat puţin de vorbă în faţă la Iulius şi ne-am despărţit cu un cadou ceva de adăugat la colecţia mea de brelocuri: a  sightseeing bus keychain, original din Londra.

După ce a plecat spre staţia de tramvai eu am pleca în mall să îmi văd de treburi..şi mai exact să trag un ochi pe la Voyager, singurul magazin de articole sportive din Iaşi specific muntelui: corturi, saci de dormit, bocanci, corzi, hamuri şi diferite dispozitive de escaladă. căutam un ham şi coardă..să compar preţurile cu cele online. Mi-am luat acum 2 ani un ham de acolo şi mi-a plăcut că era bun şi ieftin. Din păcate l-am vândut în ideea că îmi voi lua altul în scurt timp. Problema care a intervenit a fost că nu am căutat imendiat şi am pierdut ocazia..acum nu mai găsesc.

În fine...în mall fiind urma să mă văd cu Ioana, că eram în zona căminelor. Am sunat şi a zis că vine imediat....păcat că a fost reţinută şi a întârziat de asemenea vreo jumătate de oră. În timp ce aşteptam am stabilit întâlnire şi cu alţi colegi. I-am telefonat lui iulian să stabilesc o întâlnire la 13. El nu putea atunci..e şi normal..când suni pe cineva pe ultima jumătate de oră. Am stabilit că ne vedem la ora 14 la Moldova (fiindcă eu aveam treabă la ING-ul de vis-a-vis). A venit şi Ioana cu întârzierea amintită, am mai socializat şi am mai discutat despre ce s-a mai întâmplat de când nu ne-am văzut. Eu plănuiesm cam câte o oră pentru fiecare..deci al ora 13 am plecat de la mall, cu ideea de a merge la Moldova să scot bani de pe card şi să aştept să sosească Lore, Suzy şi Iuli.

În staţie vorbind cu Ioana am zis că e naşpa că nu am pus întâlnirea la 13.30..că aşa pierd timp degeaba şi ca urmare ea m-a invitat la un ceai în cămin unde am reuşit să dau şi de Dragoş, pe care nu am reuşit să îl contactez telefonic mai devreme. I-am zis de mica adunare şi a zis că vine, doar să aşteptăm 5 minute să se îmbrace. Asta era pe la 13:25.....şi uite aşa abia la ora 14 am plecat din câmin, după ce am aşteptat în hol jumătate de oră. Binenţeles că am întârziat la întâlnire, total împotriva obiceiului meu, şi din cauza asta iulian a îngheţat vreo 20 de minute în faţa mall-ului. Ajunşi acolo, intrăm şi printr-un singur apel telefonic aflu că fetele mai întârzie.....şi mai întârzie...şi au întârziat până pe la 14:45. Abia atunci adunaţi cu toţii am servit câte ceva de băut..sau au servit ei, că eu băusem destul; Ioana a plecat pe la 15 că avea treabă ..de fapt de aia venise, că eu programasem ca pe la 15 să terminăm. Şi am mai stat până au terminat de servit băuturile astfel că pe la 16 am ieşit din mall şi am tras o fugă pe la ING să scot bănuţi.

Nu mai fac niciodată o astfel de întâlnire...eu nu mai fac parte din patruped....s-a desfiinţat de altfel toată denumirea...acum s-au separat şi ei, acum au alte lucruri despre care vorbesc...eu eram mai mult fizic acolo. era o atmosferă rece, mă simţeam ciudat să stăm în configuraţia aia binecunoscută, în care acum ceva vreme ne distram la un grătar..şi acum era aşa de distant totul.

Adevărul e că eu nu mai am ce căuta pe acolo... nu ştiu despre ce să vorbesc. Ha! am adunat oamenii şi îi las să vorbească singuri între ei, ceea ce ar face şi de capul lor, în orice altă zi...sunt varză la socializat, şi nici chestii interesante nu aveam de povestit. îi mai aruncam câte un ochi dar nu ne-am intersectat privirea...mă uitam din când în când la fiecare, ca să nu se creadă că am adormit..dar cam atât. Îmi pare rău.

După această revedere (nu mă înţelegeţi grşit..mi-a făcut plăcere să vă revăd) am pleca la Adi, cu vreo 2 ore mai târziu decât planificasem...dar am aujuns şi am văzut finalizată casa la renovarea căreia am muncit în toamnă, casa care ne-a găzduit aproape doi ani, pe mine, George, Alina, Cristina şi Eliza. Acum total schimbată, dar foarte frumoasă. Am făcut turul de onoare şi am plecat fiindcă timpul e scurt..mai aveam de văzut nişte persoane.

De la adi, după ce am băut încă un ceai (bestial ceai de banane şi căpşuni..sau ce era acolo) am mers la gară să te aştept. Te-am ajutat cu bagajele şi apoi am fugit în Alexandru. LR m-a primit cel mai călduros. A fost cel mai frumos moment al zilei, şi m-am simţit din nou bine.

Îmi fusese dor de fiecare în parte şi a fost minunat să îi revăd. Am vorbit în faţă pentru prima oară şi am avut emoţii cu carul. Îmi tremurau picioarele....ceva e în neregulă cu mine, luna asta mi-au tremurat picioarele pentru prima oară în viaţa mea...şi s-a întâmplat de două ori ..ceva nu e bine :P

Am discutat câte puţin cu fiecare şi era atât de "acasă" cum nu m-am mai simţit de mult. E greu să explic tot ce simt..poate că nici eu nu sunt sigur. Ştiu că vreau să mă întorc, ştiu că aş vrea ca lucrurile să fie aşa simple ca în vis...dar nu sunt.

Voi reveni prin iaşi cândva în viitorul apropiat sau nu pre aapropiat, dar nu voi mai face aceeaşi greşeală..nu mai anunţ pe toţi ci merg doar la câţiva. Mai ales trebuie să îl văd şi pe george că din păcate nu am dat de el cum am sperat.

În plus, mi-am pierdut/uitat un cauciuc de la căştile telefonului şi trebuie să îl recuperez. Nu mai stau căştile în ureche fără el, şi nici nu se aude bine.

Restul e poveste... şi unele poveşti nu sunt spuse.

PS: Concluzia la toată chestia asta e că vreau şi eu o vacanţă....să dorm..să nu mai plec nicăieri...că sunt sătul...atâtea plimbări şi pentru ce?....Weekendul viitor nu mai plec, de fapt până la Paşte nu mai plec; gata...veniţi voi dacă mă vreţi :P

de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...