Sunday, July 15, 2007

Vise...

how come every time i close my eyes i see my life different?

Noaptea asta am avut un vis... ciudat la fel ca toate visele mele.
Din păcate atunci când mă trezesc uit mare parte din vis... de aceea scriu asta acum, în zorii zilei... căci dacă mă întorc la somn uit totul. Îmi amintesc că eram în Iaşi...


Eram în Iaşi şi mă plimbam cu fata visurilor mele. Din câte îmi amintesc discuţia, ea îmi spune că se bucură că ne mai plimbăm... (deci ne cunoșteam de dinainte, dar nu ne văzusem de mult). Se făcea că mergeam pe lângă Hotel Unirea, şi ne-am întâlnit cu o amică a ei prin dreptul pasajului... (se pare că ieşise cu ea înainte să apar eu... şi acum s-au reîntâlnit). Eu m-am uitat la ea cu dragoste... şi am întrebat-o dacă îmi dă voie să o ţin în braţe (nu ştiu de ce visez în engleză):
- "May I hold you?"
- "Yes you may!"...şi am îmbrăţişat-o... ea încă vorbea cu amica ei.. eu o priveam fără să ascult discuţia lor...

Nu ştiu cum sau de unde dar a început să ningă... cu fulgi mari şi frumoşi.... am început să fac poze (oare de unde aveam aparat?)... tocmai făcusem o poză amicei ei ...îmi amintesc acea poză... era o poză a buzelor ei fiindcă un fulg mare se oprise pe ele... spre uimirea mea era gigantic... îi acoperea gura deschisă căci se pare că ar fi vrut să spună ceva şi fulgul a căzut înainte să grăiască... şi era minunat... incredibil de frumos...de aceea am făcut şi poza... dar nu îmi amintesc să se fi topit ...îmi amintesc în schimb cum alt fulg a coborât între noi doi şi ne-a întrebat:
"Credeţi că o stea se desparte în două".
ea a zis ferm "da!", în timp ce eu, nesigur căutam răspuns....(se pare că şi ei îi plac stelele) ....

Totul se schimbă... revenim la condiţiile iniţiale.. de parcă nici nu s-a întâmplat asta... ele vorbesc în continuare... şi ea mă sărută...scurt şi fără context... probabil a fost o scăpare. Asta m-a „trezit” un pic şi am apucat să mă uit prin jur... Atunci m-a întrebat dacă e departe "Ştefan" (Bulevardul Ştefan cel Mare). M-am întors spre stânga cu gândul să îi arăt direcţia în care trebuie să mergem şi am văzut ceva inexplicabil.... „ceva” a sărit cu skateboard-ul de pe cinema Victoria până pe clădirea de pe colţ.... din staţia de tramvai, apoi a coborât până jos lângă noi. Părea să fie o statuie... şi, deşi a sărit liber de pe clădiri, în momentul când a coborât la noi părea legat cu niște cabluri de telegraf. ...ca şi cum ar fi fost o statuie pe clădire, care în cădere a agățat cablurile care i-au schimbat traiectoria.... sau poate doar raţiunea mea a creat imaginea acelor cabluri, încercând să explice fenomenul. Inițial stătea acolo întins pe skateboard.... nemişcat, întărind teoria mea cu statuia. Arăta ca o statuie din punct de vedere al constituției... o statuie verzuie. Dar mai apoi am întrebat: "Ce eşti? Satuie? Fantomă?"

Atunci el s-a ridicat şi a spus: "Sunt Îngerul Maicii Domnului" Nu am mai spus nimic... sau nu îmi mai amintesc acum... îmi amintesc cum s-a ridicat şi a întrebat:
"Credeţi că o stea se desparte în două?"
(ce aveţi toţi cu întrebarea asta??)
"Păi tocmai am fost întrebaţi şi am spus că da!" (şi deşi în gândul meu vroiam să spun că nu sunt aşa sigur... nu am apucat fiindcă a continuat el:)"
"Aşa este. Stelele nu se nasc la fel ca păsările... singure ... Ele după naştere se despart în două... şi pleacă în două colţuri opuse de cer. Deşi nu se văd ştiu că jumătatea lor există undeva acolo în univers. Imediat după această separaţie ele încearcă să se regăsească.... să fie din nou una. Dar cerul e în continuă schimbare așadar nu mai cunosc drumul pe care au venit... şi îşi preocupă toată viaţa căutând drumul spre cealaltă. La fel ca şi muritorii."

Dar a venit poliţia fiindcă se pare că skateboard-ul se transformase, fără să observ, într-o maşină ( o fi staţionarea e interzisă acolo)... atunci el s-a suit în maşina; şi din partea dreaptă a mai venit un înger identic care şi-a luat rămas-bun de la noi, s-a suit în maşină şi au plecat amândoi.....

Şi m-am trezit.

Ce poate să însemne? În timp ce scriam am analizat acest vis... Poate că îngerii sunt stelele... poate că ei doi erau stele care acum s-au regăsit.... deşi spun ei doi...nu pot şti sexul lor... sincer, nu la asta m-am uitat când au venit... ci la faţa lor. Poate că au venit la noi să ne spună că şi noi doi ne-am regăsit.... dar nu au mai apucat... timpul lor e scurt. Şi oricum, au petrecut foarte mult timp cu noi dacă stăm să analizăm, având în vedere că s-au regăsit, timpul este cel mai scump.... vor să petreacă cât mai mult împreună.
Dar poate nu era menirea lor să ne spună asta, ci trebuie să o aflăm noi...

e duminică 15 iulie 2007
la multi ani iulian

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...