Sunday, October 14, 2012

Video Blog 016: Casa de vis


(11min07sec)
Cei de la Blogal Initiative m-au provocat prin cea mai recentă campanie a lor, lansată în colaborare cu piatraonline.ro, să vorbesc despre casa mea de vis

În mod normal, nu e o campanie la care m-aș fi băgat, dar tema mi-a picat atât de bine la coracon (citându-l pe Chinezu), încât nu am putut rezista. Deși e fix pe „domeniul meu”, din păcate am atât de multe idei încât niciodată nu am putut să definitivez un plan exact al unei case de vis.

Cu toate acestea vă pot explica măcar o parte din dorințele mele, și cum în scris ar fi fost mult mai complicat, am decis să filmez, folosind tema concursului ca temă pentru acest VideoBlog.

Pe ici pe colo mi-am pierdut ideile fiindcă încercam să comprim toate visele și să dau cumva un sens povestirii dar cât mai pe scurt. Pe tema asta aș avea mult, mult prea mult de vorbit și explicat .... nu mi-ar ajunge toate cardurile de memorie pentru a înregistra tot ce am de spus despre casa de vis :))


Ca notă informativ-explicativă: deoarece am avut probleme cu lavaliera, 
am fost nevoit să folosesc tot sunetul captat de cameră care nu e calitativ.


AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

Surse foto în ordinea apariției lor (Photo sources, in order of appearance):
  1. Piatra cubică: http://www.piatraonline.ro/page.piatra-cubica-pavaj-rosie-10x10x10cm.html
  2. Piatra Naturală: http://www.piatraonline.ro/page.piatra-naturala-fasonata-jb.html
  3. Grătar: http://www.piatraonline.ro/page.ansamblu-gradina-harmony.html
  4. Șemineu: http://www.piatraonline.ro/page.seminee.html
  5. Ardezie Bucătărie: http://www.piatraonline.ro/page.ardezie-multicolora-10x10x1cm.html
  6. Blat Chiuvetă Baie: http://www.piatraonline.ro/page.travertin-golden-sienna-antichizat.html
  7. Cabina de Duș: http://www.houzz.com/projects/68104/Flagstone-Shower
PS: sigur urmează o „continuare” a acestui subiect, fiindcă e atât de amplu și nu am spus nici măcar jumătate...

10 comments:

  1. Replies
    1. Mulțumesc! Va fi.. și poate-mi pun ordine în gânduri până atunci.

      (PS: mi-am permis să vă modific link-ul din semnătură fiindcă era tastat greșit)

      Delete
  2. Te-ai gandit la o gramada de detalii :) Eu nu m-as putea decide pe ceva anume, adica mi-ar fi foarte greu. Probabil mi-as face mai multe case de vis.
    Semineul e obligatoriu oricum :P Si o piscina, daaa!! Cu riscul ca mi-as pierde multe ore prin apa :))

    As vrea in curte o alee. Copaci de ambele parti, eventual un hamac, o bancuta foarte comfortabila. Sa fie ca o oaza de relaxare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai ce m-am regăsit în comentariul tău :). Și eu am foarte multe idei, tocmai de aceea nu cred că le voi putea realiza pe toate în aceeași casă. Am mai făcut un articol pe tema asta și mai urmează unul în curând..

      Foarte frumos peisajul descris în ultimul paragraf... Asta înseamnă co curte mare, frumoasă. Minunat!

      Delete
    2. Ajung curand si la celalalt articol :P Le iau mereu de la vechi spre nou, hihi.
      Da, da, vreau o curte mare si verde :)

      Delete
    3. Da știu că le iei în ordine cronologică, dar mai vine unul pe care nu l-am scris încă :D.
      Să dea Domnu să avem curtea aia mare și verde pe care o visăm toți (sau măcar unii din noi)

      Delete
  3. hey...stiu, nu am mai comentat de foarte mult timp...am fost putin cam mult offline..acum ca a inceput facultatea si mai am pauze intre cursuri sper sa pot fi mai activa in viata online...
    Referitor la acest articol, cred ca stiu exact la ce te referi cand vobesti de casa cu parterul/demisolul in curte...Mihai, prietenul Monicai, are o astfel de casa...mi se pare absolut genial..cand am ajuns in fata casei lui eram "ce dragut si simplu, doar parter si un etaj etc etc" ..si cand am coborat pe langa casa si am ajuns in spate am fost uimita sa vad altceva..adevaratul parter era in spate..pare imensa casa vazuta din curte, care apropo este foarte draguta cu gratar si ce mai vrei tu, chiar mai in spate o gradina maricica unde are legume, cativa pomi, daca nu ma insel...foarte dragut sincer...nu are piscina in schimb :P ...oricum, cand am vazut clipul, la sfarsit l-am chemat pe Marius si i-am spus "stii ca vorbeam odata de cum am vrea sa arate casele noastre viitoare...uite asa vreau sa fie a mea"..si te-am lasat pe tine iei cuvantul, ca sa nu imi mai bat eu gura degeaba..Genial! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohooo... lume nouă :D

      Mă bucur că ți-a plăcut. Se pare că avem gusturi asemenea :D

      Delete
    2. Nimic nou sub soare...avem ceva mai multe lucruri in comun.. :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...