Monday, August 06, 2012

© Review Samsung UE32EH5000

O mai veche dorință a mea e tot una practică. Știți doar că sunt un om care apreciază un lucru pentru utilitatea sa, nu pentru că e la modă.

Acum am laptop, dar chiar și înainte, când lucram pe desktop, îmi doream o extindere a ecranului. Îmi doream un monitor mai mare sau, mai frumos, două monitoare, să pot folosi minunata opțiune dual-screen. Să pot lucra eficient, fără să împart ecranul în mai multe ferestre și fără să fie nevoie să comut între ele de zeci de ori....

Acum, acum mi-am dat seama că ar fi foarte util dacă aș avea un televizor, să îl folosesc ca monitor pentru laptop, ca ecran pentru camera foto, când filmez, ca monitor pentru camera de supraveghere din parcare, ca ecran pentru DVD-player și nu în ultimul rând ca televizor. Da, am pus televiziunea pe ultimul loc fiindcă nu prea urmăresc programele TV, dar dacă așa avea un televizor, aș asculta programele de muzică sau aș mai vedea ocazional câte un film din cele difuzate.


Tocmai pentru că vreau să folosesc în atât de multe feluri acest TV, am nevoie de unul care să aibă multe intrări și deci posibilitatea de a conecta toate acele dispozitive amintite. Am găsit pe altex.ro un televizor care pare să-mi satisfacă toate cerințele. Vă spun din start că am folosit ca filtre în căutare, în subcategoria televizoarelor cu LED: firma Samsung și rezoluția Full HD.

De ce caut pe altex.ro? Pentru că pot plăti de pe card (iar eu banii îi am pe card, nu în portofel) și pentru că au livrare gratuită... da ți-l aduce acasă GRATUIT! Adică eu doar tastez aici câteva chestii și peste două zile am  marfa la ușă (sau o zi dacă stai în capitală). A, și pe lângă asta, dacă în șapte zile găsesc pe alt site același produs la un preț mai mic, mai am și garanția că primesc dublul diferenței sub forma unui voucher valoric. Păi e destul de avantajos!

Televizorul găsit după aplicarea filtrelor este un Samsung UE32EH5000, și știu că denumirea aia complicată nu vă spune nimic.. nici mie.. sună mai degrabă a cod produs decât a nume dar .. dacă așa e numele lui, ce putem face? E un televizor FullHD cu diagonala de 80cm, intrare usb și sistem audio Dolby. 

De ce merită să cumpăr acest televizor?
  • în primul rând pentru că e un Samsung, nu o firmă fantomă care fabrică televizoare pe vapor;
  • mai apoi pentru că are două intrări HDMI adică pot conecta și laptopul și camera foto în același timp, fără să folosesc mufele RCA la care ar fi conectat DVD-playerul;
  • are mufă usb, adică pot viziona filme și asculta muzică fără să folosesc alt dispozitiv, deci mai economic.
Dacă într-adevăr aș avea o pușculiță mare, mi-aș lua și un monitor, la fel de mare și de performant.. să pot folosi opțiunea aia de care vă spuneam: dual-screen 100% cu ecranele alăturate. Spun că trebuie să fie la fel de mari cele două ecrane pentru că altfel e obositor să plimbi privirea între rezoluții diferite.

Așa-i că ar fi mult mai fain să ai două monitoare?


de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...