Monday, March 26, 2012

Video Blog 004: La întrecere cu Soarele


Sâmbăta aceasta pot spune că am dat startul sezonului cicloturistic al anului 2012 cu o mică excursie contra-cronometru spre casă

Deși cam prost echipat pentru așa ceva, am reușit să ajung la destinație în timpul preconizat, sau mai rapid chiar.

Acest episod e posibil să fie cel mai plictisitor de până acum, așa că aveți grijă, ați fost avertizați. Sunt cam obosit, așa că vă las cu filmulețul iar eu mă retrag la un capitol de somn :P (poate am să revin mai târziu cu mai multe vorbe, deși cred că am spus mai mult decât suficient în fața camerei.)

Attributions: Thank You Lucas Gonze (pentru melodia din generic)
de la mine,
numa' bine

3 comments:

  1. yey, inca un videoblog...in primul rand: hahaha ce freza ai (partea a2a a clipului)...mda..ce frumos, abia ai fost in Iasi...as fi vrut si eu bomboane, dar cum ai spus si tu, le mananci pana ajungi la mine..na, e cale luuunga ;)) o alta chestie ar fi ca da, te-ai mai ingrasat ...cand te-am vazut in Roman nu aveam cum sa imi dau seama ca eram imbracati gros, de iarna, na...dar te-ai ingrasat puuutin ;)) totusi, nu ti-as fi spus daca nu ai fi recunoscut si tu :P oricum, frumos clip..tine-o tot asa :D Noapte buna! >:D<

    P.S. Ia si te tunde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bine că nu e un : „Bheacs, încă un video blog

      :(( I'm such a fat cow :(( :))

      Mă bucur că ți-a plăcut... dacă chiar ți-a plăcut. Sincer, sunt puțin dezamăgit de el... (de mine?). Mulțumesc pentru comentariu, noapte bună și vouă acolo... >:D<

      P.S. Nu încă!

      Delete
    2. să ajung la tine.. pedalând? Ce provocare! Dar nu e imposibil. Doar că mi-ar lua... cam o vară întreagă :(( și probabil și destul de mulți bani.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...