Tuesday, March 06, 2012

Timp

Ai avut vreodată senzația că timpul se comprimă, că „au intrat zilele în sac”?

Atunci știi cum mă simt.

Trec zilele pe lângă tine, fără să fac nimic demn de menționat, nu avansez cu nimic în multitudinea de lucruri pe care trebuie să le fac, dar totuși nici nici nu pot spune că am stat degeaba...
Casa e vraiște, vasele sunt încă nespălate de ieri, am teancuri de cursuri pe masă și patul e tot nefăcut. Am zis că mă trezesc dimineață devreme să mă apuc de lucru, nu am reușit că eram prea obosit... m-am trezit abia pe la 8.

De ce sunt așa obosit mereu? Că doar munți nu am mutat și nici nu am alergat vreun maraton... Nu îmi mai ajunge timpul, pentru că nu îl gestionez cum trebuie! Și fiindcă e vina mea, nu am nici un drept să mă plâng. Nu o fac! Nu asta fac aici. Nu mă plâng, doar afirm... mă duc să le iau pe rând, toate cele pe care trebuie să le fac... blogging later!
 
de la mine,
numa' bine

6 comments:

  1. Poate ar trebui să-ţi faci o listă cu priorităţile pe fiecare zi..sau săptămână..şi să renunţi la lucrurile neimportante, dacă nu ai timp de ele, să le pui pe o listă separată. Iar pe primul loc să pui odihna, noaptea minim 7 ore, părerea mea. Spor la treburi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. să fac o listă pe care să scriu: fă o listă cu priorități!!

      E greu să separi lucrurile importante de ce le neimportante... Toate sunt importante, dacă le analizăm atent.

      Mulțumesc :)

      Delete
  2. Cam asa am fost si eu pana de curand. Totul vine de la doua chestii: prioritati si program. La partea cu prioritatile tre sa stii un lucru: chestii pe acre le-ai pomenit aici le faci primele, apoi altceva. La program, tine-te de un program fix, nu aiz somn pe la 2 noaptea si apoi la 11, sau 3. Programul fix ajuta mai mult decat ai crede :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai revenit Manuel. Am tot zis că îmi fac un program :D și tind să îți dau dreptate: ajută foarte mult, la fel ca și listele. Problema e că tot dau vina pe faptul că nu am un gadget (gen telefon) cu un calendar sau un „planner” bine pus la punct...

      Mulțumesc pentru sugestii. Am să încerc să revin la eu cel ordonat ... și poate îmi iau un telefon cu android... să fac niște task-uri în calendarul google și să le gestionez de pe telefon... cred că ar merge.

      Delete
    2. Ajuta programul fix, Manule, numai sa-ti permita "programul". Lasand gluma la o parte, nu poti sa-ti stabilesti un program fix decat daca ai deja anumite activitati principale (gen scarbici, scoala etc...) bine structurate in timp.

      Radule, la 8 nu ma trezesc atunci cand sunt liber nici daca se scufunda planeta. Cel mai devreme pe la 10 :))

      Delete
    3. Servus! Păi eu momentan am activitate principală... facultatea, dar programul fix lipsește... adică e stabil doar în ce privește orele de curs, dar după aia e vraiște... somn la orice oră, treaz până dimineața dacă lucrez la ceva anume... uneori plecat toată ziua, ajung seara înapoi acasă.. obosit... PC, și apoi ceva somn...

      O schimbare e necesară, clar!!

      Eu mă mai trezesc și în zilele ”libere” devreme...

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...