Thursday, March 22, 2012

Premii la concursul de AutoCAD 2012


Iată că e ziua de 22 Martie, și așa cum am anunțat mai devreme (ai aici link dar se vede și în dreapta același afiș), azi a fost concursul studențesc de AutoCAD

Din păcate aș vrea să fi fost la fel de fericit ca anul trecut, când anunțam cu mândrie locul obținut, dar în acest an... n-a fost să fie.

Din păcate în acest an nu pot să vă arăt și ce desen am făcut, fiindcă nu ni s-a permis să păstrăm subiectele. (Oi fi eu de vină, să fi văzut cineva articolul meu de atunci?)


Cu toate că nu am mai luat locul întâi, tot sunt mândru de mine pentru acest loc al II-lea. E totuși un motiv să fiu fericit, mai ales la cât de pesimist eram dimineață. E bine că nu am luat locul întâi, că trebuia să dau interviu la televiziune... și nu aș fi vrut să apar în media cu părul ăsta.

Poza e făcută de un doctorand ce făcea parte din organizare, și fiind camera mea, nu prea a nimerit... dar măcar am o poză, nu ca alte dăți.
Adică eu făceam poze premianților, dar apoi mi-a fost strigat numele iar el s-a oferit să-mi ia locul ca fotograf.



E drept, aș fi putut foarte ușor să iau locul I, că vorba aia, eram atât de aproape, doar spațiul dintre rânduri mă separa de el.

Da, aș fi putut, dacă mă pregăteam cu adevărat pentru concurs. În schimb am fost ocupat cu alte lucruri sau am dormit (nu știu ce e cu oboseala asta în mine) și nu am lucrat mai deloc.

Ultima oară când am lucrat serios în 3D a fost anul trecut pe vremea asta. Și s-a cunoscut prin faptul că nu am reușit să finalizez toate detaliile piesei... dacă mai avem măcar jumătate de oră, sau dacă aș fi lucrat mai repede... E drept că eu eram pregătit pentru 3 ore. Nu știu de ce aveam impresia că un concurs trebuie să dureze 3 ore... așa mi se părea logic.

În fine, vă amintesc faptul că acest concurs are două secțiuni (se vede și pe afiș): pentru Anul 1 și 2 AutoCAD 2D, iar pentru toți anii (1, 2, 3, 4 master) AutoCAD 3D. Anul trecut am fost la 2D, anul ăsta nu mai eram eligibil, fiindcă am intrat în liga „ălor” mari.

Dacă într-adevăr a văzut cineva articolul meu de anul trecut și de aceea nu am mai primit subiectele, poate vor vedea și acum următoarea propunere: Ce-ar fi ca pe diplome să puneți piesa de la concurs? Nu ar fi mult mai frumos? Parcă ar schimba valoarea diplomei. Să vezi pentru ce ai muncit. Ideea nu e a mea, ci a lui Vali, un coleg din anul 4.



Sincer, mă așteptam să-l văd pe Pato pe aici, că vorbea anul trecut ceva de chestia asta... ba știu că primise chiar și o carte pe care și-ar dori-o poate mulți....

Deci domnișorule Pato, pe unde ați umblat? Oricum, mai ai doi ani la dispoziție... plus master eventual...

Să ne vedem la anul de pe podium!
 
de la mine,
numa' bine

17 comments:

  1. Felicitari pentu premiul obtinut!!(ieri eram mai pe fuga si nu am avut ocazia sa te mai felicit in direct(si in reluare))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salutare. Tu ți-ai făcut cumva cont blogger doar ca să comentezi? Sau te-ai logat cu contul de gmail, adică ai activat contul de blogger :P

      Am observat că ai dispărut ieri. Mulțumesc pentru urări. La anul suntem rivali la 3D? Ce zici?

      Părerea mea e că ai avea timp să te pregătești, și e păcat să nu vii. Vorba aia, să participi în fiecare an ;)

      Delete
  2. Bravo Radule!Daca stapanesti autocad 3D , o sa-ti povestesc de ALPLAN . Felicitari !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc Dane! Nu am auzit de ALPLAN până acum, nici nu am habar ce anume face.

      Pentru 3D mă voi axa mai mult pe AutoDesk Inventor în viitor, AutoCAD-ul e doar pentru concurs :P În schimb la 2D îl folosesc cu mare interes fiindcă mi se pare mai precis decât inventor.. sau, fie, depinde de fiecare cum se obișnuiește.

      Delete
  3. Felicitari! E bun si locul doi sa stii, nu poti fi intotdeuna primul..Oricum asta te va ambitiona sa fii mai bun data viitoare...Dar ce smecher esti tu, sa incepi cu vai imi pare rau ca nu pot spune mandru ca am castigat,ca anul trecut..blabla-uri din astea..si deodata, hop, locul al II-lea...esti buuun ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, păi doar nu voiai să spun totul în introducere :P

      Mulțumesc!

      Delete
  4. nu am participat deloc, am vazut in treacat o data parca afisul in d-uri dar ma grabeam si n-am avut rabdarea sa-l citesc...
    Poate la anul, ma bag si eu la 3d de lucrat am mai lucrat am avut si proiecte de facut :) chiar as si curios ce subiecte au fost, dar cum zici ca nu v-au permis sa le luati cu voi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi, știu că nu ai fost deloc, am zis asta în articol... Sau s-a înțeles altceva? Afișul era și la mine în anunțuri :P

      La anul 3D... vom fi concurenți :))

      Delete
  5. Felicitari! Eu n-am avut sanse :D fiind prima data cand am concurat la un astfel de concurs, plus ca facultatea pe care o urmez e de alta natura.
    Vazusem ca s-au luat si vreo doua interviuri, venisera studentii de la jurnalistica. Ai idee ce au facut cu acele inregistrari ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut, Anonim (data viitoare te rog să te semnezi :P)

      Nu știu ce s-a întâmplat cu ele, probabil a fost un reportaj la StudentTV sau Stud TV sau cum se cheamă. Nu știu căci nu urmăresc. Nici nu știu unde se difuzează canalul ăsta. Pe net, pe cablu??

      Delete
  6. Felicitări! Succes pentru anul viitor, să fie cel puţin la fel de bine pentru tine cu 3d-ul ! Şi..de azi odihneşte-te mai mult şi mai bine! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Și anul ăsta am fost tot la 3D... nu prea am înțeles la ce te referi.

      Mulțumesc pentru urări, am să încerc să îți urmez sfatul... doar încerc :D

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...