Saturday, March 17, 2012

O bere

Sunt momente ca astea când mi-aș dori să fi fost și eu consumator de băuturi cu grade, să pot să trag o beție și să uit tot. Am auzit că băutura îți duce mintea departe și te scapă de griji.. oare cum e senzația aia?

Nu, nu am de gând să încerc să beau, dar aș vrea să am capul goool.

Mi-a plăcut această sticlă pe care am găsit-o la supermarket. Are un dop special care îmi amintește de un capac ermetic pentru borcan dar în același timp îmi amintește de acele dopuri expandabile din copilărie... Nu știu dacă mai există acum, nici nu știu cum să explic celor care nu au prins așa ceva, dar am găsit, cu greu, o poză exemplificativă aici.

Destul de ingenios mi s-a părut, copil fiind, acel dop reutilizabil :) . Reutilizabil până cedau garniturile...

Dar nu știu câți dintre voi au nevoie de acest dop la bere? Adică bei dar mai lași și pe altă dată? Din 450ml mai ai de unde să mai lași? Sau, după fiecare gură pui dopul înapoi, doar așa ca să nu zici că nu l-ai folosit :))
de la mine,
numa' bine

4 comments:

  1. Dopul ca dopul, dar berea yamyyyyyyyyyyyy.....o bunatate de bere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zi și mie ce bere e, dacă tot ai adus vorba... Sau nici nu contează?
      Mulțumesc de vizită și de comentariu dar nu accept reclame așa că am înlăturat link-ul.

      Toate cele bune. Data viitoare ajungi direct în spam.

      Delete
  2. Nu cred ca alcoolul te ajuta sa uiti. Eventual pe moment, insa de foarte multe ori mai degraba iti accentueaza depresiile - imaginea omului necajit care bea si plange, dramatizeaza, se da cu capu' de pereti de suparare cred ca iti este cunoscuta :))
    L-as recomanda mai degraba in momentele senine, insa doar in cantitati foarte mici, atat cat sa te dezinhibe putin. Bine, ca unii nu au limita, e altceva :P

    Sunt comice sticlele astea :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da... păi eu nu voiam să mă gândesc la depresii. Am ales să văd doar partea pozitivă (deși e exagerat spus așa)

      Recomandări de genul am mai primit, dar prefer „să o țin pe a mea”, cum se zice.. adică să zic pas!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...