Sunday, March 11, 2012

În mijlocul acțiunii

Ca fotograf, e foarte bine să fii în mijlocul acțiunii.... dar să nu iei parte la ea!

Iată încă un motiv pentru care pierd unele ocazii foto: eu de obicei sunt cel din mijlocul acțiunii, dar ca participant activ.

Dacă „acțiunea” mă implică doar pe mine, și nu sunt constrâns de timp, fotografiile curg.. dar dacă suntem o echipă și lucrăm la ceva ce trebuie terminat cât mai repede, poze nu vor exista... Doar cuvintele mele scrise și amintirile rămân.

foto: Doina Popa, Crapcea (Măcin) 2011



Iată că am călcat pe urmele lui MacGyver (ca să înțelegi, ar fi util să citești articolul din decembrie).

Se întâmpla că voiam să plec și eu, ca tot studentul, acasă... Dis de dimineață eram la autogară, dau să urc în microbuz și surpriză: ușa înghețase (asta se întâmpla înainte să vină primăvara)... Dă-i și trage, împinge.. forțare cu șurubelnița... Cum aminteam și cu alte ocazii, cunosc șoferii, așa că lucram amândoi cot la cot la deblocarea ușii... adică eu țineam lanterna din dotare și „forțam delicat” cu șurubelnița spațiul dintre ușă și caroserie, iar el „șurubărea” ceva pe acolo (nu știu exact ce, că nu cunosc acel detaliu al portierei culisante). Cert e că nu reușea ce încerca să facă!

La un moment dat am luat inițiativă (mai rar la mine, dar iată că se poate) și am intrat în mașină să împing portiera (până acum împingea juniorul șoferului, aflat și el pe acolo). Dar inițiativa adevărata nu fu asta, ci faptul că , văzând că metoda lui nu merge, am decis să scot placajul (sau cum se numește panoul ăla de pe portieră) ca să accesez interiorul și să deblochez manual încuietoarea. De ce aminteam de MacGyver? păi oare ce am folosit eu ca să desfac toate capsele alea? Briceagul amintit în articolul la care vă trimiteam mai devreme... dap, am rezolvat problema, sunt mândru de mine. Că era aproape ora plecării și stăteau oamenii lângă ușă în frig... Nenea șofer deja planifica să îi bage prin portbagaj ( nu știu cum s-ar fi cățărat doamnele alea pe acolo!)

Am demontat, deblocat și montat portiera și totul mai devreme de 06.30 când era ora de plecare. Mulțumesc MacGyver că mi-ai transmis mania briceagului. Și cum spuneam la începutul articolului, poze nu am făcut cu operațiunea respectivă, că aparatul era în geantă iar eu eram stresat de timp... Oamenii nici nu au așteptat să montez înapoi capacul că au și început să se îmbarce... deci totul s-a întâmplat rapid!

Hai să ne auzim cu bine!
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...