Sunday, January 29, 2012

Speechless



Recomandare audio
W.O.T.E.
Melodiile (deși e una singură în două variante) sunt prezentate în ordinea în care le-am descoperit.

Ieri, status-ul unui amic era un link spre primul video (servus Ciupy). Am ascultat, am admirat și am trecut mai departe la alte melodii și filmulețe făcute de WOTE... am rămas captivat de formație.... poate ați observat că am tot dat +uri și Thumbs Up melodiilor de pe canalul lor... ascultam ieri de nebun...

Azi vă prezint doar una, dar am să revin asupra grupului.
(sursa foto)




And now the original ... with more feeling, and stop motion: it's speechless.



de la mine,
numa' bine

14 comments:

  1. Să înţeleg că formaţia se numeşte "Walk on the Earth", cel puţin primul video mi-a plăcut la nebunie şi am căutat pe youtube, am ascultat vreo 5 melodii, au nişte cover-uri super!

    Cover Adelle-"Someone like you" de exemplu. http://www.youtube.com/watch?v=2U0NFgoNI7s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, formația se numește așa, eu am scris prescurtat WOTE (e prescurtarea dată de ei, nu de mine)

      Am ascultat și acel cover, așa cum am spus, am ascultat cam tot ce era fain pe la ei pe acolo..
      Vezi și cover-ul de la Man Down, super melodie, super video, mai ales că e o formație compusă din 2 oameni și se sincronizează perfect... (minunile tehnologiei)

      Delete
    2. Da, într-adevăr sună foarte bine şi coverul de la Man Down, de fapt cred că orice melodie non-rock sună mai bine cântată la aceste instrumente, mai ales live 8->. Super!

      Delete
  2. îmi placeeee :x :x :D deşi sunt aproape sigură că pe cei de la WOTE i-am mai văzut undeva pe un site..oricum talentaţi şi originali oamenii..ador vocea tipului :D...daaar, să nu uităm de varianta originală care imi place la fel de mult...thanks for sharing >:D<
    p.s. ROCKa săptămânii :> :x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu plăcere. Mă bucur că vă place.

      Și mă bucur că mai bagă cineva de seamă și colțul din dreapta sus :) (adică ROCKa)

      Mulțumesc.

      Delete
  3. Exact, chiar am vrut să mai spun că mi-ar plăcea să-i aud cântând o melodie de la Bob Marley, cred că ar suna cel puţin la fel de tare ca şi astea 8-> ; cine ştie, poate nu se vor opri aici, de fapt sunt convinsă că nu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi știi, ei primesc pe YouTUBE tot felul de sugestii de melodii, poate ar trebui să le propui să facă un Bon Marley. Mai ales dacă ai și o melodie anume.

      Mai ales la succesul pe care l-au avut datorită melodiei prezentate mai sus... nu se opresc... îți dai seama. Au doar de câștigat.


      Pe YouTUBE sunt o grămadă de oameni talentați... stăteam și mă minunam într-o zi, și mulți dintre ei nu au încă așa succes, dar sunt pe calea cea bună. Au voce, au talent, au clipuri video super... Bravo lor!

      Delete
  4. Raduuu, de azi-noapte ascult incontinuu cover-ul realizat de WOTE. Au niste voci superbe, se completeaza extraordinar! Mi-au placut si ,,Someone like you", ,,Man down", ,,Cheers" :) Ma bucur ca i-am descoperit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu plăcere.
      Și eu mă bucur să te revăd pe aici :)

      Delete
    2. Ma bucur ca am in sfarsit un moment de respiro. Ma gandeam sa imi fac simtita prezenta de cand am vazut pe furis articolul referitor la ecranul optim pentru un student :)) Dar nu am avut timp.
      Inca ascult piesa. Creeaza dependenta :)

      Delete
    3. Da, e tare melodia... nu ești singura care o ascultă des... azi la masă Mircea îmi spunea că nu poate să își scoată din cap o melodie.. ghici despre ce melodie era vorba :))

      Adevărul e că și eu îngânam aceeași melodie, dar nu aveam habar că și lui îi place :)

      Te refereai cumva la articolul meu? În care plângeam nevoia de un monitor suplimentar? Sau vorbeai despre altceva și m-am băgat în seamă inutil?

      Delete
    4. Am înțeles acum, văzând comentariile :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...