Saturday, December 10, 2011

© Mi-am găsit cadoul de crăciun pe f64.ro

Prin vară am reușit, în sfârșit, să îmi iau altă cameră foto, după ce am fost nevoit să vând Pentax-ul cu care mă jucam anul trecut pe vremea asta. Spre deosebire de cea veche, camera asta are Life View  dar din păcate nu am decât obiectivul kit 18 - 55, pe când la Pentax aveam un frumos teleobiectiv de 200.

Nu am îndrăznit să mă gândesc la achiziționarea unei noi lentile dat fiind faptul că nu aveam destui bani... dar am început să strâng pic cu pic și am tot urmărit forumurile și magazinele. Mă tot uit și după un blitz și alte accesorii pentru cameră... dar până acum nu am făcut decât un wishlist.

În seara asta, într-o mică pauză de la cotidian am intrat pe f64 să mai admir puțin teleobiectivul pe care îl doresc... nu vă mai spun că-mi surâde și un prime de 50mm dar aștept să văd cum reușesc să fac rost de bani... poate, poate mă înnoiesc și mă echipez :D

Primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost obiectivul dorit...dar cum? de ce? că eu am intrat pe homepage, nu pe pagina produsului...
Nici nu am avut timp să îl văd prea bine... am văzut doar un preț redus și apoi totul s-a acoperit cu un anunț. Pesemne că site-ul se încărcase complet și aveam să aflu ce era cu prețul tăiat: în zilele de 10 și 11 decembrie f64 oferă reduceri de 10% pentru orice cameră foto. Adică azi și mâine... Azi e gata, dar mai sunt 24 de ore din mâine, așa că, cine nu are cameră foto să-și cumpere!


Primul lucru pe care l-am făcut a fost să îmi caut obiectivul...camera o am, și sincer să fiu nu îmi permit alta. Mi-ar place să o schimb... tare mi-aș lua un EOS 600D să trec la cu totul alt nivel, cu cei 18 MPx dar mai ales datorită faptului că filmează Full HD. Și de ce cred eu că are cea mai mare reducere? Pentru că, pe lângă cei 10% din ofertă, mai primești în pachetul promoțional o geantă și un card de 8Gb, ai cadou o imprimantă foto, o reducere de 66% la un curs Canon și dacă asta nu e de ajuns vă spun (și ăsta e un secret...) că în coșul de cumpărături vi se mai oferă un cadou...(aflați când cumpărați)

Pe lângă toate acestea, dacă nu vă satisface obiectivul kit folosiți reducerea zilei și cumpărați minunatul teleobiectiv 75-300 pe care îl visam și eu...

Cum să refuzi atâtea reduceri mai ales că e TRANSPORT GRATUIT!!! Știți cât de mult iubesc eu site-urile cu transport gratuit?? Foarte mult! Le ador!!!

Eu am intrat, mi-am găsit obiectivul și l-am comandat! Apoi am început să dau anunțuri... În timp ce comandam vorbeam și mă sfătuiam cu Mircea, apoi am început să-mi anunț fotografii din lista de mess despre reducerea asta ... poate își găsește fiecare câte ceva ce îi era necesar... că lista de produse e mare. Apoi am intrat să scriu pe blog, și supriză: Tudor :: staupenet.ro publicase deja ceva despre camere foto. Dar de ce? O fi aflat și el acum despre reduceri? I-am citit articolul și am aflat: există o campanie pe blogalinitiative legată de aceste reduceri de pe f64, campanie dedicată bloggerilor.

Cum, e de pe 8 decembrie și eu nu știam?? Adică f64.ro, pe lângă toate reducerile alea mai dă și premii în euro bloggerilor?? Of și eu de ce nu am știut până acum???
Gata, bag în feed și pe cei de la blogalinitiative, că uite așa era eu să pierd reducerile astea și concursul...

de la mine, 
numa' bine

5 comments:

  1. au au...camera vietii mele :x si eu am vrut sa o cumpar anul trecut cand era la oferta dar nu am avut destui bani..si acum dau din buza ca e 500 de lire aici :-< ...dar tot o sa imi iau intr-un final...mai dureaza puuutin..

    ReplyDelete
  2. da mă oftic...că vreau și eu ... :D

    Nu e scump. 500 lire sunt aproape 2600 ron... deci e pe aproape

    ReplyDelete
  3. Iar mă îmbolnăveşti cu postări despre aparate foto, ca să băloşesc eu aici. :-w Te mănânc cu fulgi cu tot, omule.

    ReplyDelete
  4. Bună, Ana! și eu am salivat la vederea lor... și acum mai mult ca niciodată mă gândesc la o cameră nouă..veți afla de ce într-un articol următor..

    ReplyDelete
  5. și de fapt, articolul celălalt e mai mult despre obiectiv ... și apropo: tre' să aștepți să ningă mai întâi, că nu am fulgi încă!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...