Sunday, October 23, 2011

Lipsă de respect...

foto source: google img search
 Nu am nici o problemă cu profesorii, ba dimpotrivă, mi-s dragi toți și aș vrea să colaborez cât mai mult cu ei, dar am întâlnit mai de mult o chestie peste care nu am putut trece.

Ca profesor sau ca persoană care interacționează cu mulți oameni, presupun că ți-a intrat în reflex să răspunzi la orice salut, chiar dacă nu cunoști persoana, sau dacă nu îți mai amintești nimic despre ea. Dar ce mai la deal la vale, oricine răspunde la salut atunci când e salutat, chiar dacă mai apoi stă puțin pe gânduri fiindcă nu știe pe cine a salutat.

Dar ca un profesor să nu răspundă la „bună ziua” mi se pare un lucru înjositor. Și nu mă refer la impertinențele tinerilor, ci la un „bună ziua” spus cu tot respectul, într-un cadru academic, nu în intimitate. Dacă nu te vede, sau persoana e atentă la altceva e de înțeles, dar când se uită la tine, vă priviți în ochi, îi dai bună ziua și ca răspuns primești o privire de „who the fuck are you?” și o întoarcere de cap...atunci nene, asta e lipsă de respect...față de TINE! :-j
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...