Monday, October 10, 2011

Cum să... repari un cooler de laptop

Autorul operei este bunul meu prieten Mircea și, spre deosebire de restul articolelor din categoria asta, nu am decât poze cu produsul final, fiindcă nu aveam habar că va face așa ceva. Când am văzut reparația făcută am rămas uimit și mi-am zis imediat că trebuie să vă împărtășesc și vouă.

Este vorba despre un cooler de la un laptop, cooler căruia îi lipsea una din pale, așa că a fost „operat”. Nu știu părerea voastră, dar mie mi se pare spectaculos.  Felicitări Mircea pentru finețe și pentru răbdare...







de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...