Friday, February 04, 2011

Leapşa - Extra info

Nu mi-a fost transmisă dar am preluat-o ca să o dau mai departe :P
Here goes:

Nume: Radu Clapa
Poreclă: check this out. Actualmente: Ţâcă şi Şoricel...dar în cercuri restrânse
Data naşterii: 01-iulie-1987
Culoarea ochilor: Căprui 
Culoarea părului: Şaten
Înălţime: 1,76
Piercinguri:  NU, dar mă bătea un gând acum câţiva ani
Tatuaje:  NU, dar mă bate un gând de ceva vreme
Vehicul: Bicicletă (am şi carnet de şofer şi îmi place să conduc dar nu am ce ;)) )
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: hmm...nu ştiu ce să zic aici...
Preferate:
Culoare: negru (albastru închis)
Animal: câine (dar nimic de apartament, doar la casă)
Băutură: doar apă de la robinet
TV Show : nu urmăresc emisiuni TV, ci doar ocazional câte un film.
Album muzical: nu am un ALBUM preferat, ascult melodii "vrac"
Film/ Serial: Poirot
Actor/Actriţă: Johnny Depp / Jessica Alba

Asta sau aia:
Ciocolată sau vanilie: Vanilie
Ciocolată caldă sau cafea: Ciocolată caldă (nu îmi place cafeaua)
Rap sau punk: puţin din ambele
Comedii sau filme de groază: comedii
Iubire sau bani: iubire - sunt de părere că o sumă minimă de bani o pot face oricând având în vedere că nu fug de muncă, dar iubirea....eheheee! 

Your
Amintirea de care îţi este cel mai dor: Iaşi...
Primul gând când te trezeşti: "ce scurtă a fost noaptea"

La întâmplare:
Ce ţară vrei să vizitezi? oricare, cât mai multe
Fumezi? NU şi nu am de gând să schimb asta vreodată
Bei? NU şi nu am de gând să schimb asta vreodată
Cânţi? Cântam...acum mai rar
Vrei să te căsătoreşti? Da, cândva în viitorul nu foarte îndepărtat / nu foarte apropiat
Vrei copii? Da

Dau mai departe tuturor bloggerilor apropiaţi: sor-mea, Dyana, Radian, Cătălina, Andreea, Ana şi dacă doreşte, Sophie
(sunt curios câţi din toţi cei ce mă cunosc o vor prelua..aşa aflu şi eu cine mai intră pe aci :D )

de la mine, 
numa' bine

5 comments:

  1. Zici că-s prima... Măcar cu viteza cu care răspund la leapşă să mă laud. ;))

    ReplyDelete
  2. Ai cu ce te lăuda...vorba cântecului, că îmi amintii acum de el.

    Încă o dată mulţumesc pentru promptitudine...e plăcut să vezi că lumea mai trece pe aci şi voit, nu doar accidental via google :D

    ReplyDelete
  3. Ba ti-a fost transmisa, dar inseamna ca nu imi mai citesti tu blogul :D Apropo! Sa stii ca Flori a facut deja asta, cam de multicel :) Ma da si pe la mine din cand in cand... Te pup, Radule!

    ReplyDelete
  4. Am poposit si eu aici via Zelist. Multam pentru includerea in blogroll.

    ReplyDelete
  5. Salut Tudor. Mulţumesc de "poposire". Cu plăcere!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...