Friday, January 21, 2011

ce googălim

 Prin 2009 când mi-am pus prima oară statcounter am rămas tâmpit de ce porcării caută lumea pe google şi mi-am zis că voi scrie cândva un articol despre asta..timpul a trecut şi acum câteva zile am observat la Sophie un articol aşa de frumos realizat pe tema asta...că nu am nici o şansă să mă ridic la nivelul lui. Şi asta în primul rând deoarece nu mai am chestii aşa amuzante prin statistici. Aşa se întâmplă dacă nu faci lucrurile la timp

Pot totuşi să menţionez ce am găsit acum, în statistici, având în vedere că vreo jumătate de an nu am mai avut counter-ul pe site: cineva vrea să plece în america să continue studiile, dar acolo să primească şi un job, şi cămin. Nu e prea sigur aşa că dă un search pe goagăl: "daca ma duc sa continui scoala in america primesc si un camin unde sa stau si un job" Cam multe vrea, nu e aşa?

Am avut mai multe chestii faine pe care le caută lumea pe google, dar dat fiind faptul că am scris articolul cu Instrucţiunile pentru UNO, majoritatea "cuvintelor cheie" sunt legate de acest joc... Ca să vezi chestie! Nu ştiam că sunt aşa căutate...Oricum, aşa cum puteţi citi în articolul menţionat mai sus, oamenii caută tot felul de prostii pe google. Aşa se întâmplă când toţi proştii au acces la internet!
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...