Monday, August 23, 2010

Back home

Teoretic sâmbătă a fost ultima zi de muncă, dar fiindcă mi-am propus să plec doar după ce facem acoperişul, am mai stat şi azi. Acum că am revenit acasă am postat toate articolele offline, şi mi-am dat seama că săptămâna asta care a trecut nu am mai scris nimic..incredibil!

Mamă! şi au fost o grămadă de chestii!



Luni, am continuat cu ce am putut (nu mai aveam lemn). Adică am mai pus osb, am mai folosit ultimele lemne pe care le deţineam,

 am terminat cu polistirenul (acolo unde aveam schele)


Luku şi Mircea au dat la lopată, întinzând pământul în spatele casei.

Marţi am rămas doar eu cu Geo la muncă.. şi Mircea juma' de zi. Nu aveam ce face că lemnul nu venise încă... Am pus plasa şi am dat cu adeziv polistirenul.

Fiindcă eram doar eu şi Geo, am decis să stăm până terminăm tot polistirenul de reparat, şi astfel am înceheiat munca pe la 6 şi ceva. Numai bine că la ora 7 a început ditamai ploaia. Furtună adevărată.

Mai întâi furtună, a udat totul bine...erau bălţi peste tot, dar s-a oprit...şi a început mai rău: grindina. care a spălat o bună parte din adezivul de polistiren

Miercuri tot nu aveam lemn, aşa că nu am făcut decât să reparăm tot ce a stricat ploaia şi apoi să aşteptăm lemnul....care trebuia să ajungă la prânz.

Şi am tot aşteptat să vină lemnul...am aşteptat să vină seara, aşa cum anunţase, am aşteptat să vină pe la 2 noaptea ca de obicei..dar ne-am săturat aşa că am plecat la somn. A sosit finalmente şi lemnul pe  la ora 5 dimineaţa, joi!

Joi, am început ziua nasol...obosiţi după o noapte nu prea dormită şi cu o maşină de lemne de descărcat (nu a mai venit maşina mare care avea macara, ci a trebui să le descărcăm manual).

Am primit marfă foargte naşpa dar asta e...ne-am descurcat cu ce a fost.

Am terminat astfel şi plafonul etajului 2 (cu scândură şi osb) şi am mai cărat dulapi sus pentru acoperiş. Eram toţi rupţi a sfârşitul zilei.

Vineri am făcut acoperişul...structura de fapt şi doi pereţi interni.
S-a cocoţat şi Mircea triumfător pe coama casei ... sunt vreo 14 metri până jos.


Sâmbătă deja eram contratimp, fiindcă luni (azi) veneau cei care montează tabla şi deci trebuia să terminăm.
Am început munca de la ora 6 şi am tras tare toată ziua...am luat pauze, normal, dar ne-a prins ora nouă seara pe coama casei, împuşcând cuie şi alungând ţânţarii de pe noi.
Dar cu toate acestea nu am terminat, aşa că azi dimineaţă am luat-o de unde am rămas. Au apărut şi băieţii care trebuiau să pună tabla, dar nu aveau ce face că nu le venise marfa. Până a apărut noi am terminat şi s-au apucat şi ei finalmente de treabă...cu un chef de îţi venea să îi baţi. dacă eram eu cu geo la pus tabla am fi pus toată folia şi şipca până la ora 14..când eu am plecat...dar ei nici nu se atinseseră de ele.

Şi uite aşa am plecat din Iaşi. Am terminat luna de muncă acolo, dar mă voi întoarce prin septembrie pentru o săptămână (nu mai mult) să fac şi instalaţia electrică alături de Vasile.

Ce să zic, îmi pare rău că nu sunt acolo să mai fac poze, să mai lucrez, să mai văd cum evoluează...dar asta e, mai am treburi de rezolvat şi acasă. Şi oricum, de la început am zis o lună şi atât, lună pe care deja am depăşit-o, şi o voi depăşi şi mai mult dacă e să calculez şi săptămâna din septembrie.

Cam atît până acum. Acum sunt cam obosit, dar mă bucur că am reuşit să postez totul. Seară faină tuturor, somn uşor.
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...