Monday, June 28, 2010

Vacanţă

Nu ştiu ce s-a întâmplat anul acesta dar am cam pus blogul în cui. Anul trecut (mai exact toamna care a trecut şi puţin din iarnă) am fost mult mai activ..ruşine să îmi fie.

Şi nu e vorba de inspiraţie sau că nu se mai întâmplă nimic în viaţa mea...ci pur şi simplu fie nu e timp, fie nu e poziţie comodă de tastare (da..am mutat şi remutat prin camera asta de o mie de ori).

S-a terminat sesiunea...s-a terminat totul până la toamnă când începe iar. De acum e vacanţă, mai lejer..oarecum
Mai am un examen care nu ţine de sesiunea şi gata..plec acasă. bagajele sunt făcute pentru expediere, o parte au fost deja trimise, altele mutate la Diana...altele îmi rămân mie de hămălit joi, când voi pleca.


vă întrebaţi ce am mai făcut în ultima vreme?

Păi legat de timpul liber am postat filmuleţele cu plimbările, fiindcă era mai simplu să pun un film decât să tastez. (Eu sper că voi recupera şi voi povesti totul pe larg, dar cine ştie ce ne rezervă viitorul :P)

legat de şcoală, am spus deja că sesiunea e gata..şi s-a încheiat bine, cu stres, cu nebunii şi somn de o oră..dar a trecut.

în paralel cu sesiunea am mai lucrat şi la un site pentru Asociaţia Montană "Hai pe Munte" din Iaşi. Am făcut site-ul de prezentare al Revistei Hai pe Munte, şi dacă vi se pare interesantă, sau vă place site-ul..sau poate vă sunt eu drag..oricere ar fi motivul, puteţi pune un banner din cele disponibile pe blogul vostru. (nu cerşesc nimic, doar ziceam şi eu aşa...). Dacă vreţi alte mărimi pentru bannere sau alte culori, nu trebuie decât să spuneţi. De asemenea, ORICE critică bineintenţionată e binevenită.

m-am mai plimbat cu rolele şi bicicleta, am mai instalat chestii pe calculator, la mine şi la alţii, am mâncat (cam mult pentru mine) am dormit (cam puţin) am râs, am glumit, m-am supărat, m-am stresat, m-am minunat de prostia altora, m-am înjurat pentru prostia mea, am promis că o să pun pe blog acele prostii (sper să o fac în vacanţă), mi-am bătut capul, am învăţat, am făcut cumpărături, m-am cocoţat, am făcut planuri să plec la muncă în iaşi timp de o lună vara asta........şi aşa a trecut perioada asta în care nu am mai fost cu adevărat activ pe blog.

Vacanţa asta tot ce voi srie va fi offline, şi voi publica atunci când fac rost de net (fiindcă dacă plec la iaşi cu siguranţă nu voi avea internet)

ce să vă mai zic...de bine sau de rău? ..plec! mai am examenul de mâine şi ziua de miercuri şi gata..am părăsit galaţiul! Vacanţă plăcută tuturor. Sper să ne auzim curând..

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...