Wednesday, May 19, 2010

BALADELE DUNĂRII - ediţia a XIV-a

sursa: ugal.ro

"Timp de două zile, Galaţiul va fi centrul muzicii folk studenţeşti.

Festivalul Naţional Studenţesc de Folk BALADELE DUNĂRII debutează sâmbătă, 22 mai a.c., la Casa de Cultură a Studenţilor din Galaţi. Ajuns la a XIV-a ediţie, festivalul Baladele Dunării de la Galaţi aduce şi în acest an nume sonore ale muzicii folk: Mircea Vintilă şi Marius Baţu. La concursul din acest an participă peste 30 de concurenţi din 10 centre universitare din ţară (Bucureşti, Braşov, Craiova, Iaşi, Petroşani, Alba Iulia, Galaţi, Suceava). Concursul se va desfăşura pe două secţiuni, trupe şi solo, iar fondul de premiere este de 8000 de lei.

Juriul Festivalului este alcătuit din: Marius Baţu - cantautor, preşedintele juriului, Vlad Vasiliu - directorul Teatrului Dramatic "Fani Tardini" Galati, Ilie Z. Pleşcan - director ProFM-Lider FM, Cristian Mortu - directorul Casei de Cultură a Studenţilor Galaţi, Florin Ursulescu - prezentator, realizator emisiuni la Radio România, Bogdan Stancov - cantautor, component al trupei „Strada Mare", Cristina Carp - jurnalist „Viaţa Liberă" Galaţi.

În prima seară de festival vor concerta Ovidiu Scridon (câştigătorul ediţiei precedente a festivalului) şi Marius Baţu. În seara de duminică, 23 mai a.c., pe scena Casei de Cultură a Studenţilor vor urca laureaţii şi Alina Manole, Strada Mare şi Mircea Vintilă.

În fiecare seară, festivalul începe la ora 19.00.

INTRAREA ESTE LIBERĂ."
Mă gândesc serios să creez o rubrică nouă blogului, ceva de ajutor pentru alţii, dar asta mai la vară când voi avea timp să refac blogurile...sau cel puţin să termin cu sesiunea asta...momentan vă anunţ aşa din când în când câte ceva interesant. :) Să bloguiesc în adevăratul sesns al cuvântului nu prea găsesc timp...dar vor veni şi vremuri mai bune :)

9 comments:

  1. nu pot să cred ..unde eram? unde erai? şi aşa..stai pe ascuns..nu zici nimic...

    nu e frumos :P

    Ai fost şi la finală? eu nu am apucat

    ReplyDelete
  2. şi cum poţi fi sigură că eram eu? că făceam gălăgie??

    ReplyDelete
  3. tocmai am aflat că şi Ana a fost la festival.

    Dac[ ştiam că mai am cunoştinţe prin sală poate reuşeam să fur un BIS de la Scridon pentru melodia "într-o zi"

    ..ah ar fi trebuit să povestesc păţaniile de la festival pe blog, dar nu am avut timp....voi reveni cândva cu o postare şi veţi înţelege....

    ReplyDelete
  4. Cred că erai tu, semănai cu cel din pozele postate pe blog. ;)) Şi, dacă nu mă înşel, era şi Radian printre cei cu care ai venit. :P
    Eu şi Ana mergem la festival din 2007 şi aşteptăm fiecare ediţie cam de pe la începutul anului. ;))
    Aştept detalii despre păţaniile de la festival, când o să ai timp.

    ReplyDelete
  5. da...dar voi unde eraţi în sală?

    păi voi sunteţi de prin zonă, eu habar nu aveam că există...dar voi fi aici şi la anul :P ..poate mergem în gaşcă.... de fapt eu mai mult pentru Scridon am venit..dar a fost fain totul. Ştii cumva rezultatele, sau unde le pot găsi?

    ReplyDelete
  6. Ia să văd dacă mai ştiu să pun link în comentarii. ;))
    Aici găseşti câştigătorii ediţiei de anul acesta. :)

    ReplyDelete
  7. Da, Mulţumesc şi Bravo..mai ştii :) >:D<

    ReplyDelete
  8. >:D< Am avut un profesor pe măsură. >P

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...