Thursday, February 25, 2010

Me or him??

Vorbeam cu Caza acum ceva vreme despre problema fidelităţii. De exemplu el nu are nici o problemă în a ieşi cu o fată care are deja prieten, nici dacă el are prietenă la rândul său. Îmi spunea că dacă mie îmi place de cineva nu ar trebui să mă oprească acest lucru.


Eu ideea nu o suport câtuşi de puţin şi am să spun de ce. În primul rând sunt adeptul strict al fidelităţii şi relaţia se distruge în cazul încălcării acestei încrederi. Adică e simplu, eşti cu cineva fiindcă în acel moment e singura persoană pe care o vrei. Se ştie că dacă fugi după doi (sau mai mulţi iepuri) rişti să nu prinzi niciunul. Sau aşa era proverbul, că in real life poţi prinde două sau trei iepuroaice fără să afle vreuna de existenţa celeilalte.

E acelaşi lucru indiferent de cine pe cine înşeală sau cine are iubit sau nu, pentru mine lucrurile stau simplu: eşti cu mine înseamnă că pe mine mă placi; nu mă mai placi sau îndrăgeşti pe altcineva, dă-mi verde şi gata, ne vedem fiecare de viaţa noastră.

Îmi amintesc acum involuntar, ca de fiecare dată când mă gândesc la ideea de a încheia o relaţie în favoare alteia, de o replică pe care am primit-o acum câţiva ani prin sms: "i'm free to love you now". În sine, replica ar avea un mesaj frumos şi perfect ontopic: am terminat-o cu X, putem avea o relaţie noi, dar totuşi mă bagă în confuzie la treaba cu iubirea. Ce? iubeşti la comandă? Pe vremea aia "vorbeam" cu o fată care avea prieten..sau mă rog, ceva de genul..relaţia lor era dar nu era..nici acum nu am înţeles. Prin "vorbit" mă refer realmente la vorbit şi la plimbat...abia apoi a devenit mai mult.

De asemenea nu sunt de acord să curtez o fată care are deja iubit fiindcă ştiu cum e să fii încornorat, şi nu e tocmai plăcut. Oricât ai spune că "e vina fetei că doar ea a vrut" sau "dacă eu nu mă bag, se bagă altul" e şi responsabilitatea ta. Dacă într-adevăr ţine la tine, să se elibereze din relaţia veche şi abia apoi să vă iubiţi în linişte.

Nu critic acum pe cei care fac deja chestiile spuse mai sus, eu doar îmi expun punctul de vedere şi motivele pentru care nu fac la fel.

Acum încă un mod de a privi lucrurile este: dacă fata asta îl înşeală pe Xsulescu cu mine, şi să zicem că după o vreme, se desparte de el şi începe relaţia noastră, ce ar împiedica-o să facă la fel şi mie?? Oricât aş fi de încrezător în atuurile mele, chiar dacă ar apărea gândul că "din moment ce m-a ales înseamnă că ceva tot a văzut la mine" nu e nevoie decât să i se aprindă un călcâi după altul că gata!

Rămân la ideea mea. placi pe altcineva sau nu te mai "satisface" actualul (actuala) dă-i verde şi vezi-ţi de altul (alta).

PS: am început să adopt, după cum se vede, argoul de pe aici.  (dă-i verde)

de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. intru totul de acord. si da, chiar asa e cine a inselat de 2 ori, o s-o faca si a 10 oara, asa ca daca o inseala pe ea cu mine, cu siguranta m-ar insela si pe mine cu alta, and so on...

    ReplyDelete
  2. sunt perfect de acord cu tine. si imi place la nebunie ca esti atat de transant in legatura cu asta. asa ma exaspereaza oamenii nehotarati. mai ales in relatii.

    asa ca hotararea cu care spui lucrurile astea este foarte linistitoare :)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...