Tuesday, September 15, 2009

vreau să te..., tu vrei să mă... FRENCH KISS??

Azi e a treia noapte când stau şi mă chinui cu nişe filme. Sâmbătă mi-a fost înmânată camera video, şi am copiat toate clipurile. Le-am convertit pe toate şi am terminat abia pe la miezul nopţii... Ieri şi azi m-am chinuit cu montajul şi producerea filmului final. Dar binenţeles PC-ul meu nu era de acord. După o zi şi o noapte pierdute în zadar, am hotărât azi să despart filmul în două DVD-uri şi poate aşa reuşesc să scot un produs finit.

Ei şi dat fiind faptul că trebuie să stau aici să urmăresc progrămelul cum lucrează şi nu pot să fac altceva pe calculator, nici măcar să ascult muzică, m-am pus pe ascultat Kiss FM. Şi era totul bine şi normal până a început FrenchKiss. E prima oară când ascult emisiunea asta, fiindcă de obicei dorm,.am alte treburi sau cel mai plauzibil ascult muzică pe PC.

 Este o emisiune extraordinar de amuzantă, pentru noi oamenii normali care nu
sunăm. Problema e că mulţi din cei care sună sunt ridicoli. Bine, DJ-ii kiss sunt ok..dar cred că şi ei mor de râs uneori în studio. Multă lume nu ştie a vorbeşte curect. E de la ţară, se înţelege, dar e stupidă...parol! Ce să-i faci măi frate dacă nu înţelege nici întrebările puse de DJ...sau că vorbeşte fără noimă, adevăraţi demagogi, care întrerupţi de o întrebare, răspund cu aceeaşi chestie spusă anterior, doar că exprimată altfel. În fine, a fost o partidă bună ... de râs. La telefonul de la miezul nopţii am râs în hohote (ceea ce nu mai făcusem de mult). Deşi tipul de la telefon a fost mai lucid, povestea lui avea cel puţin sens şi era mai serioasă.

Dar frate câtă răbdare au oamenii ăştia! "Sunătorii" au şi emoţii dar pur şi simplu nu ştiu să vorbească. De fapt or fi ele emoţii, dar nici chiar aşa. ....Şi din fericire Finţescu e ironic, aşa cum aş fi şi eu, păcat că lumea asta nu ştie să prindă aluzia. Şi dacă mai e şi beată persoana când sună .... atunci chiar iese o nebunie.
Ca să vezi. cineva a sunat aproape de sfârşitul emisiunii să spună că e "cea mai tare emisiune de divertisment" asta aşa ca să imi demonstreze că nu sunt singurul care râde.

În fine, pe lângă ridicolul exprimării, absurdul măritişului de la 17 ani şi incoerenţa unora, se ivesc probleme reale, dureroase pentru cei în cauză ...(să nu fim chiar răutăcioşi şi indiferenţi). Îmi place de Finţescu (deşi mi-e antipatic oarecum), îmi place cum gândeşte, adică suntem oarecum pe aceeaşi lungime de undă cerebrală.

FETELOR! habar nu aveţi câtă putere aveţi în faţa băieţilor, doar că nu ştiţi să o folosiţi. Nu zic, e grav dacă învăţaţi greşit că faceţi prostii, dar nici aşa, să vă lăsaţi călcate în picioare. Ce cauţi tu la 17 ani cu unu de 20 - 30 care te tratează ca o cârpă? Vă înnamoraţi ca fraierele de cine nu trebuie şi apoi înghiţiţi rahatul care vi se serveşte. Cine sunt eu să judec, nu? Sunt unul care e sătul de prostiile astea. De proştii care împânzesc lumea, inculţii "de cartier" care stau toată viaţa pe trotuar cu berea şi seminţele. Băieţii cool care vă fură ochii şi care vă transformă în paraşute. Da, dragelor, mă iau şi de voi. Or fi băieţii răi, dar şi printre voi sunt exemplare de-ţi vine să fugi mâncând pământul.

Au fost atâtea cazuri azi, atâtea fete care sunt tratate naşpa de concubini...şi pe lângă ele mai sunt probabil milioane care păţesc şi mai rău. Cum zicea Dan, mariajul e acceptarea fiecăruia ca egal, e acordul că vreau să trăiesc doar cu tine până la sfârşitul vieţii. E acceptarea libertăţi celuilalt, nu e un contract de angajare a unei menajere sau  înrobirea unui sclav. Suntem egali, plecăm de la ideea de egalitate, nu de slugă şi stăpân sau de aducător de bani şi cel care stă şi face treaba. În momentul în care te simţi cel puternic, automat partenerul a decăzut în ochii tăi, şi apar certurile, violenţa domestică, şi infidelitatea. Te crezi prea bun/ă şi ţi se pare logic să vrei pe cineva mai bun.

Dar e mulţi proşti care nu gândesc în avans. Se cuplează de distracţie, toarnă vreun copil şi apoi rămân blocaţi fie de frică, fie din lipsa unui loc unde să fugă!
Fetelor, ridicaţi-vă standardele! Băieţi, cizelaţi-vă, câştigaţi-vă o parteneră, luptaţi pentru ea, nu pentru a vrăji o p*z*ă de f*t*t şi abandonat ziua următoare. Dar asta nu se va întâmpla! ce frumos era trecutul, nu? Nu zic să vă căutaţi perechea şi să vă căsătoriţi la 18 ani....nu! pentru că deja sunt prea multe divorţuri! dar nici să căutaţi numai aventuri. Dacă nu ar mai fi fete care se lasă uşor, nu ar mai fi nici şmecheraşi dintr-ăştia. Pentru că aici ţine mai ales de educaţie. Din părinţi inculţi, care fac parte din regnul de mai sus, vor ieşi copii la fel de inculţi, şi nu e vina copiilor. Nu e vina lor că părinţii habar nu au să îi crească, ca habar nu au ce e aia o familie, că nu au unde să stea, că nu au ce mânca. Frate dacă eşti varză, nu mai nenoroci şi viaţa altcuiva. Nu vă mai împerecheaţi ca să nu mai înmulţiţi rasa inculţilor. Dacă nu ai ce mânca şi habar nu ai a creşte un copil, dacă nu ai bani de prezervative, nu te mai f**e şi gata!!!

Mă rog, despre părinţi şi copii , un articol (post) următor...

de la mine numa' bine

1 comment:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...