Sunday, September 06, 2009

fresh O.S. install

eu eram persoana care tot timpul avea arhiva la Yahoo! Messenger. Am acumulat ani buni de arhivă, şi regăseam o grămadă de lucruri amuzante, interesante, importante, stupide, puerile....dar caracteristice....discuţii pe care vrei să le reciteşti, care te ajută să gândeşti.....şi ...TOTUL s-a PIERDUT!!  O simplă instalare de O.S. ....o mică greşeală, şi anume că am uitat să fac back-up. Am salvat orice altceva, dar am uitat de acele fişiere...

Pe de o parte tot răul spre bine..oricum acuş începe o nouă etapă a vieţii, deci e mai bine că o iau de la zero...DAR TOTUŞI...ARHIVA mea S-A DUS :((

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...