Wednesday, September 23, 2009

blog în construcţie

au trecut două zile şi arată atât de simplist design-ul...e ceva ce aş fi făcut în mod normal în mai puţin de 30 minute ....dar modificarea template-ului e mult mai înşelătoare decât pare...unele lucruri pur şi simplu nu vor să iasă cum ar trebui....deşi teoretic sunt corecte....mă rog...perseverenţa e mama reuşitei :)

Azi am refăcut header-ul şi meniul..adică am încercat ceva ce nu a vrut să fie şi am repoziţionat meniul  ...arată OK momentan, header şi footer sunt bine plasate şi centrate, poate mâine incep sa lucrez conţinutul paginii ...(adică la designul conţinutului, nu la conţinutul propriu-zis)

UPDATE 24 sept : azi am făcut şi footer-ul paginii..adică era făcut, dar am mai adăugat un div, înainte de footer.

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...