Thursday, September 10, 2009

Adio Iaşi!!



Tocmai m-am întors din oraşul meu drag, oraşul pe care am ajuns să îl cunosc atât de bine, oraşul în care nu mă răceam şi nu mă temeam să umblu toată noaptea, oraşul în care mă simţeam cu adevărat liber, oraşul în care am trăit, oraşul în care am fost rănit, oraşul în care mi-am făcut atâţia prieteni, oraşul în care, mai apoi, am iubit, oraşul care oferă atâtea posibilităţi....oraşul închisorii mele, oraşul contrastelor, oraşul nebuniei şi aventurilor, oraşul de care deja îmi e dor!


La revedere şi mulţumesc de găzduire. Nu ştiu dacă ne vom mai vedea; vin doar dacă voi fi chemat, sau dacă voi fi  trimis "on duty".  Acum nimic nu mă mai leagă de tine cu adevărat!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...